• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20257263

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20257263

OF-304892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11655506

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Veeam Backup

Veeam, licencia

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veeam Support & Subscription
Funkcia
Predĺženie podpory k softvéru Veeam Backup
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Data Platform Foundation Standard ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok podpory 18. 12. 2025
Koniec podpory 17. 12. 2026
Požadovaný produkt V-FDNSTD-VS-P01AR-00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý.
Plná integrácia a funkcionalita v existujúcom riešení.
Dodaný produkt musí byť v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Veeam.
Dodávka formou predĺženia supportu Veeam Support Contract: 03213944
V prípade dodania produktu v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Veeam si objednávateľ vyhradzuje právo takúto dodávku neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa.
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj, inštalácia a servis zariadení výpočtovej techniky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Platnosť certifikátov objednávateľ overí po uzatvorení zmluvy, pričom nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2025 10:00 — 15.12.2025 10:00

1,00 celok

2 100,00

2 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2025 10:55

26.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2025 13:24 - Vstupná ponuka 2 080,00 € Cena bez DPH
19.11.2025 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 080,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS