• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 08:34
  •    Zrušenie zákazky
    25.11.2025 08:37

Detail zákazky Z20257245

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 08:34
  •    Zrušenie zákazky
    25.11.2025 08:37

Základné údaje

Z20257245

OF-303329

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurzy/školenia pre zváračov

zváranie

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie základneho kurzu a zaškolenia so zapisom na ID karte Z-M1 M2 , Z E1 E2, Z G1
Funkcia
Preskúšanie zváračov z bezpečnostných ustanovení za účelom predĺženiaplatnosti základných kurzov zvárania a zaškoleníPo absolvovaní preskúšania bude zváračovi predĺžená platnosť zváračskej skúškyna ďalšie 2 roky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zvárania taviacou sa elektródou v ochrannom plyne CO2 Z-M1 M2 osoba 3
elektrickým oblúkom obalenou elektródou Z E1 E2 osoba 2
zvárania plameňom  Z G1 osoba 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zabezpečiť a vykonať preškolenie/kurz zvárania metódou Z-E1, Z-G1, Z-M1 CO2 podľa platných právnych predpisov, vrátane vykonania základnej zváračskej skúšky a vydania zváračského preukazu v zmysle STN 05 0705 pre príslušníkov ozbrojených síl SR podľa príslušných noriem a cenovej kalkulácie.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je Trenčiansky kraj
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu/školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu/školenia a zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu/školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu/školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu/školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu/školenia alebo absolvovania kurzu/školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka z kurzu/školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu/školenia. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz/školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu/školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.11.2025 09:35 — 19.12.2025 07:35

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

569,11

218,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2025 08:30

25.11.2025 08:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2025 08:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 304
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS