• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20257239

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20257239

OF-305316

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11642294

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

34139184

DOPRAVNE ZNAČENIE, s.r.o.

Ulica Zavarská 9290/10J, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečovací signalizačný príves s LED obrazovkou pre potreby údržby ciest

signalizačný príves, príves

  • 34224100-4 - Časti prívesov a návesov
  • 34200000-9 - Karosérie vozidiel, prívesy alebo návesy
  • 34223300-9 - Prívesy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečovací signalizačný príves pre potreby údržby ciest
Funkcia
Zabezpečovací signalizačný príves pre potreby údržby ciest, kategória O1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kategória vozidla kategória O1
počet kusov ks 1
počet náprav ks 1
celková hmotnosť kg 750
Celková dĺžka mm 4500
celková šírka mm 1800
Počet displejov ks 2
Rozmer zobrazovanej DZ na hornom displeji mm 1200x1200
Rozmer zobrazovanej DZ na dolnom displeji mm 1200x1600
Počet zobraziteľných symbolov DZ ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednonápravový príves s ručnou brzdou, žiarovo zinkovaný áno
Výškovo nastaviteľné oje s vymeniteľným spojovacím zariadením pre guľu ø50mm áno
Štyri operné nohy pre bezpečné odstavenie prívesu áno
Výstražné dvojsvetlo áno
Akumulátor (min. 12V/180Ah) áno
Nabíjačka akumulátora áno
Uzamykateľný priestor pre min. 2 akumulátory áno
13 pinový adaptér zásuvky áno
Redukci zásuvky z 7 na 13 pinov áno
Sklopné led panely áno
Diaľkové ovládanie s grafickým displejom
Možnosť vytvárať vlastné symboly DZ
Plnohodnotné rezervné koleso
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
prihlásenie prívesu vrátanie správných poplatkov;
návod na obsluhu a údržbu prívesu, vrátane dodávanej výbavy a príslušenstva, v slovenskom jazyku;
príves musí byť nový, funkčný a spôsobilý na obvyklý účel užívania;
príves musí byť dodaný vrátane súvisiaceho príslušenstva;
príves musí byť v súlade s technickou špecifikáciou, t.j. musí obsahovať požadovaný rozsah technických parametrov a výbavy minimálne na úrovni definovanej verejným obstarávateľom, alebo vyššej;
príves musí byť odovzdaný spolu s dokladmi potrebnými na jeho riadne užívanie;
rok výroby prívesu nesmie byť starší ako rok, v ktorom sa uskutoční dodávka;
verejný obstarávateľ požaduje aby bol záručný servis možný vykonať v okruhu max do 70 km od sídla verejného obstarávateľa
termín dodania prívesu najneskôr do 12.12.2025. V prípade neskoršieho dodania si Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo tovar, resp. predmet zákazky odmietnuť, neprevziať.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Verejný obstarávateľ je registrovaný platca DPH, IČ DPH: SK2121523866 , platca DPH podľa §4 (prenos daňovej povinnosti)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sídlo verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja, Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava., Slovenská republika

26.11.2025 08:00 — 12.12.2025 00:00

1,00 ks

33 142,23

33 142,23

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2025 15:30

24.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 15:44 - Vstupná ponuka 32 500,00 € Cena bez DPH
24.11.2025 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 32 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS