• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 09:15

Detail zákazky Z20257229

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 09:15

Základné údaje

Z20257229

OF-304495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11642366

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53385179

ICONA Slovakia, s.r.o.

Strojnícka 14903/15A, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo

skartovač, kancelárska technika

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stroj skartovací - s minimálnym stupňom utajenia DÔVERNÉ
Funkcia
Stroj skartovací využívaný na skartovanie papiera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stroj skartovací ks 3
Objem koša l 82
Skartovacia kapacita (papier 80g/m2) ks 16
Šírka vstupu mm 260
Rozmer rezu mm 4,5x30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Krížový rez Áno
Minimálny stupeň utajenia dôverné
Certifikát NBÚ platný minimálne máj 2030
 2. Stroj skartovací - s minimálnym stupňom utajenia TAJNÉ
Funkcia
Stroj skartovací na skartovanie papiera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stroj skartovací ks 3
Objem koša l 75
Skartovacia kapacita  (papier 80g/m2) ks 9
Šírka vstupu mm 260
Rozmer rezu mm 2x15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Krížový rez Áno
Minimálny stupeň utajenia Tajné
Certifikát NBÚ platný minimálne september 2029
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ zašle elektronicky do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy funkčnú a technickú špecifikáciu, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného, nevystavovaného tovaru zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť dostatočnú ochranu tovaru pred poškodením, znehodnotením, stratou až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá dodávateľ.
Spolu s dodávkou tovaru objednávateľ požaduje predložiť záručný list, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku ku každému dodanému tovaru a zároveň platný certifikát vydaný NBÚ SR na jednotlivé typy zariadení.
Tovar musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. Podmienkou prevzatia tovaru objednávateľom je splnenie všetkých záväzkov predávajúceho, ktorých riadne vykonanie bude uvedené na dodacom liste.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ je v rámci záručnej doby povinný maximálne do 30 dní odstrániť všetky vady tovaru na vlastné náklady alebo dodať nový tovar s rovnakými technickými parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.11.2025 09:00 — 15.12.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

7 735,47

6 289,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2025 14:02

24.11.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2025 10:09 - Vstupná ponuka 7 735,47 € Cena s DPH
24.11.2025 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 7 735,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS