• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2025 13:44
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2025 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2025 14:35

Detail zákazky Z20257218

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2025 13:44
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2025 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2025 14:35

Základné údaje

Z20257218

OF-305295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11635703

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy hasiacich prístrojov

prenosný a pojazdný hasiaci prístroj, oprava

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy hasiacich prístrojov
Funkcia
Opravy (tlakové skúšky) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 347/2022 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový BETA 6kg ks 1
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Gefil SA 6kg ks 2
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Gefil SA 2kg ks 3
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Hastex 6kg ks 36
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Pyronova 6kg ks 1
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: CO2 Kodreta 5kg ks 2
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Kodreta 6kg ks 32
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Kodreta 2kg ks 11
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Kovoslužba 6kg ks 4
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Mobiak 2kg ks 2
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový Vítkovice 6kg ks 2
Tlaková skúška hasiacich prístrojov, typ: práškový TEPOSTOP 6kg ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole a oprave, štítkov o oprave a kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých služieb na HP.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy a všetky ostatné požadované doklady do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly a opravy hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch.
Ak uchádzač predloží osobitné oprávnenie vydané splnomocneným zástupcom výrobcu hasiacich prístrojov, k predloženému oprávneniu súčasne predloží aj splnomocnenie výrobcu hasiacich prístrojov na vydávanie osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov.
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je uchádzač zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu.
Oprávnenie na činnosť musí byť predložené ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia. K tomu uchádzač predloží čestné prehlásenie, kde uvedie, že má uzavretú pracovnú zmluvu so zamestnancom, ktorý má príslušný doklad o odbornej spôsobilosti podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z..
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak uchádzač je fyzická osoba – podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods.3 zákona č. 124/2006 Z.z..
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Požaduje sa vykonanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 13:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenie o oprave a kontrole, respektíve o vyradení. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy a kontroly HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol a opráv najmenej 5 pracovné dní vopred.
Oznámené vady sa dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady.
Opravy a tlakové skúšky budú vykonané v súlade s Vyhláškou MV SR č. 347/2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.11.2025 12:45 — 06.12.2025 12:46

1,00 podľa špecifikácie

417,59

339,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2025 12:47

21.11.2025 13:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2025 13:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 11:54 - Vstupná ponuka 416,39 € Cena s DPH
21.11.2025 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 416,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS