00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
47136201
DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.
Čičava 314, Čičava, 09301, SVK
Detský nábytok MŠ Röntgenova 16
ležadlá, postele, matrace, nábytok
Tovar
|
1. Detská postielka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Detská postieľka vyrobená z prírodného dreva. |
| Silná konštrukcia vďaka spoju nohy a bočníc postele |
| Prispôsobenie nôh ležadla zaručuje stabilitu, stohovanie a dostatočnú výmenu vzduchu z každej strany ležadla. |
| Rošt zabezpečujúci prevzdušnenie matraca a zabraňovaniu vzniku plesní. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozmer ležadla +/- 10% | cm | 145 x 65 x 20 | ||
| Množstvo | ks | 25 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | drevo |
| Farba | buk alebo podľa výberu Verejného obstarávateľa |
|
2. Nepremokavý matrac
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Matrac na detské ležadlo - pol. č. 1 |
| Obojstranne nepremokavý matrac zložený z vysoko záťažového pevného molitanu a veľmi pevnej tkaniny, odolnej voči mechanickému poškodeniu. |
| Poťah má skrytý zips a možno ho prať. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozmer +/- 10% | cm | 140 x 60 x 8 | ||
| Množstvo | ks | 25 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | zelená alebo podľa výberu Verejného obstarávateľa |
| Názov |
| 1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy ( MŠ Röntgenova 16 v MČ Petržalka) a montáže na miesto plnenia podľa technickej špecifikácie. |
| 2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste. |
| 3. Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých bude nábytok dodaný. |
| 4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
| 5.Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku. |
| 6. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
| 7. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie. |
| 8. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| 9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 10.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií. |
| 11.Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
| 12.Záručná doba pre každý jeden dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov. |
| 13.Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, sprevádzkovaním tovaru na mieste plnenia, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdení dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
| 14. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4 a 5 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| 15. Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
MŠ Röntgenova 16, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
24.11.2025 08:00 — 19.12.2025 14:00
1,00 celok
2 620,25
2 130,28
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2025 12:09
21.11.2025 14:00
21.11.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.11.2025 06:08 - Vstupná ponuka | 2 620,00 | € | Cena s DPH |
| 19.11.2025 06:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 620,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: