Z20257203
OF-305269
zrušená
00310182
Mesto Bánovce nad Bebravou
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
Elektronické stravné poukážky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
| Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa. Finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 7,00 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
| Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zmluvy/dohody musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 7,00 | ||
| Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 17319 | ||
| Predpokladaný počet stravných kariet | ks | 69 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
| Stravná karta obsahuje | meno zamestnanca držiteľa karty |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
| Výška provízie sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty elektronických stravných poukážok a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Množstvo odobratých elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
| Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Bánovce nad Bebravou. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť zoznam miest, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet najneskôr do 5 pracovných dní od vystavenia objednávky. Objednávka bude obsahovať menný zoznam zamestnancov objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
| Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Platnosť zmluvy - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa zmluvy, podľa toho čo nastane skôr. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť za stravnú jednotku aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. | podrobné stanovenie ceny |
Nám. Ľ. Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2025 10:49 — 30.11.2026 10:50
17 319,00 ks
110 268,63
110 268,63
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2025 10:53
24.11.2025 10:47
24.11.2025 11:02
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: