• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2025 11:05

Detail zákazky Z20257192

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2025 11:05

Základné údaje

Z20257192

OF-305221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11635763

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

notebook, taška

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Pracovný prostriedok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook – AMD Ryzen 7 7735HS, 15,1" OLED lesklý 2560 × 1600 165 Hz, RAM 16 GB LPDDR5x, AMD Radeon Radeon Graphics 680M, SSD 1000 GB, podsvietená klávesnica, webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C, WiFi 6, Bluetooth, hmotnosť max. do 1,50 kg, Operačný systém Windows 11
Rad grafickej karty AMD Radeon,  Model grafickej karty Radeon Graphics 680M, Core Boost Frekvencia 4,75 GHz (4 750 MHz), Frekvencia procesora 3,2 GHz (3 200 MHz), SSD 1000 GB, numerická klávesnica, Čítačka pamäťových kariet
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: Lenovo IdeaPad Slim 5 15ARP10
 2. Taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška na notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Taška na notebook – unisex, do veľkosti 15,6", zatváranie na zips, materiál polyester, rukoväť, popruh na rameno, vystuženie, vodoodolný materiál, zadný pás na kufor, vnútorné rozmery 25 × 36,2 × 2,2 cm (V׊×H), čierna farba
Danej špecifikácií vyhovuje napr.: Lenovo Toploader T210 15,6" čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
Dodávateľ dodá predmet zákazky , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, OHS oddelenie pre verejné obstarávanie , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

26.11.2025 08:00 — 12.12.2025 14:00

2,00 ks

705,53

705,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2025 09:46

21.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2025 13:38 - Vstupná ponuka 705,53 € Cena bez DPH
18.11.2025 18:01 - Najvýhodnejšia ponuka 705,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS