00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Aktualizácie (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – SW
bezpečnostný prvok siete EasyNac
Služba, Tovar
|
1. Predĺženie podpory pre softvérový bezpečnostný prvok siete EasyNac
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| podpora softvérového prvku siete EasyNac |
| Obnova supportu pre existujúce zariadenia EasyNac na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026 (12 mesiacov) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Central Visibility Manager – Manager 30 appliances | ks | 1 | ||
| Central Visibility Manager – Distributed License – Perpetual | ks | 4500 | ||
| Virtual Appliance – Centrally Managed | ks | 26 |
| Názov |
| 1. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
| 3. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3. OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, že je registrovaným servisným a obchodným partnerom spoločnosti EasyNac a je oprávnený na vykonávanie záručného a pozáručného servisu na produkty značky EasyNac, zaslaním na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| 4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy. |
| 5. Nedodržanie osobitných podmienok plnenia (body 1. - 4.) uvedené sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| 6. Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
| 7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 8. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený) |
| 9. Platnosť obnovy licencií je od 20.11.2025 do 19.11.2026 (12 mesiacov) |
| 10. Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky, ktorý nezodpovedá zmluve a/alebo má zjavné vady. |
| 11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 12. Za nedodanie tovaru v lehote dodania je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej zmluvnej ceny za každý, aj začatý deň omeškania. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2025 00:01 — 31.12.2025 23:59
1,00 v celom rozsahu položiek opisného formulára
114 144,00
92 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2025 09:59
24.11.2025 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.11.2025 09:55 - Vstupná ponuka | 112 053,00 | € | Cena s DPH |
| 24.11.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 962,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: