• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 10:15

Detail zákazky Z20257144

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2025 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 10:15

Základné údaje

Z20257144

OF-305283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11642338

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – SW

bezpečnostný prvok siete EasyNac

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre softvérový bezpečnostný prvok siete EasyNac
Funkcia
podpora softvérového  prvku siete EasyNac
Obnova supportu pre existujúce zariadenia EasyNac na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Central Visibility Manager – Manager 30 appliances ks 1
Central Visibility Manager – Distributed License – Perpetual ks 4500
Virtual Appliance – Centrally Managed ks 26
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
3. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3. OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, že je registrovaným servisným a obchodným partnerom spoločnosti EasyNac a je oprávnený na vykonávanie záručného a pozáručného servisu na produkty značky EasyNac, zaslaním na e-mailovú adresu objednávateľa.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
5. Nedodržanie osobitných podmienok plnenia (body 1. - 4.) uvedené sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
6. Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený)
9. Platnosť obnovy licencií je od 20.11.2025 do 19.11.2026 (12 mesiacov)
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky, ktorý nezodpovedá zmluve a/alebo má zjavné vady.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
12. Za nedodanie tovaru v lehote dodania je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej zmluvnej ceny za každý, aj začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2025 00:01 — 31.12.2025 23:59

1,00 v celom rozsahu položiek opisného formulára

114 144,00

92 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2025 09:59

24.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 731
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2025 09:55 - Vstupná ponuka 112 053,00 € Cena s DPH
24.11.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 109 962,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS