• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.11.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2025 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2025 13:55

Detail zákazky Z20257137

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.11.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2025 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2025 13:55

Základné údaje

Z20257137

OF-304845

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11630053

Objednávateľ

54435412

Správa Národného parku Slovenský raj so sídlom v Spišskej Novej vsi

Štefánikovo námestie č.9, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Dodávateľ

36501921

Kovsmol, s.r.o.

Družstevná 34, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spojovací materiál, oceľové tyče, dlažba

spojovací materiál, skrutky, matice, oceľové tyče, U profil, dlažba betónová

  • 44531400-5 - Svorníky (skrutka s maticou)
  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve
  • 44111700-8 - Dlaždice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spojovací materiál
Funkcia
1. spojovací materiál v sete: vratová skrutka M16x35, podložka M20 a matica M16
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vratová skrutka M16x35 DIN 603 ks 3000
bežná matica M16 DIN 934 (stúpanie 2) ks 3000
podložka M20 DIN 125 ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľ pevnosti min. 8.8
povrch zinok
 2. Oceľová tyč U80
Funkcia
oceľová tyč ako podpora vodozádržných prvkoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
oceľová tyč profilového prierezu U80 m 720
dĺžka tyče m 3 6
výška tyče mm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľ akosti S235JR
 3. Betónová dlažba
Funkcia
vyplnenie podpery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zámková dlažba ks 1500
dĺžka cm 20
šírka cm 10
výška cm 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál betón
 4. Rezný kotúč
Funkcia
rezný kotúč na kov/oceľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
priemer mm 230
hrúbka mm 1,9
počet ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tvrdosť, typ tvrdosť R, typ 41
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia/určenia: Košiarny briežok 294, 053 11 Smižany
Dodávateľ bude e-mailom alebo telefonicky informovať o dodaní tovaru priamo kontaktnú osobu  objednávateľa o presnom dni a čase dodávky, a to minimálne 3 dni vopred. Dodávky budú prevzaté  povereným zástupcom objednávateľa na základe dodacieho listu, dovoz je možný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 14,00 hod., pokiaľ sa termín nedohodne inak.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých položiek  predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru podľa podmienok a požiadaviek objednávateľa.
Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie jednotlivých dodávok tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne a množstevné parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša dodávateľ, ktorý je zároveň povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky na vlastné náklady.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu. Ručí za to, že predmet zmluvy nie je zdraviu škodlivý.
V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ dodať na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru.
Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane DPH, vrátane nákladov na naloženie, dopravu a vyloženie tovaru na mieste dodania určeného objednávateľom, taktiež vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvádzaná v mene EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Okamihom dodania predmetu zmluvy je podpísanie a datovanie dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom prechádza vlastnícke právo k predmetu zmluvy z dodávateľa na objednávateľa a tiež nebezpečenstvo škody za predmet zmluvy.
Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny iba na základe riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku.
Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí tovaru.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy,číslo objednávky, položkový  zoznam v zmysle dodacieho listu s uvedením jednotkovej ceny, počtu jednotiek položky a celkovej ceny položky. Faktúra musí ďalej obsahovať celkový sumár bez DPH, sadzbu DPH a celkový sumár s DPH.
Faktúra za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená za preukázateľne dodaný tovar na základe predloženej faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu sídla spoločnosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu alebo prílohou faktúry nie je dodací list. Dôvod vrátenia je objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, resp. ktorej prílohu tvorí dodací list začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ berie na vedomie že predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Environmentálneho fondu.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov a poskytnúť oprávneným osobám potrebnú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikovo námestie 9, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

24.11.2025 12:00 — 05.12.2025 12:00

11 270,00 ks

12 299,51

9 999,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.11.2025 12:07

20.11.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 23
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.11.2025 12:56 - Vstupná ponuka 12 299,00 € Cena s DPH
20.11.2025 03:06 - Najvýhodnejšia ponuka 12 190,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS