37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
56494416
PG NETWORK s. r. o.
Dionýza Štúra 758/1, Sereď, 92601, SVK
Dodávka a montáž bezpečnostnej fólie do budovy skladov č.19 (zákazka malého rozsahu)
bezpečnostná fólia, príprava a čistenie okien pred montážou bezpečnostnej fólie
Tovar, Služba
|
1. Zákazka malého rozsahu: Dodávka a montáž bezpečnostnej fólie
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Bezpečnostná fólia CLEAR 12C, číra so svetelnou priepustnosťou 82%, hr.300 mikrónov, pevnostná kategória P1A a P2A | m2 | 101,2 | ||
| Montáž bezpečnostnej fólie | m2 | 88 | ||
| Čistenie okien na ťažko prístupných miestach, resp. vo výškach | m2 | 176 | ||
| Súvisiace služby, najmä montáž ľahkého pracovného lešenia a poplatok za každý mesiac jeho použitia | m2 | 20 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Súčasťou ceny sú všetky interné a externé náklady, a to najmä materiál, odrezky (odpad), cestovné náklady, pracovné náklady (umytie a príprava okien, montáž fólie, lešenia, poplatok za lešenie a práce na ťažko prístupných miestach...). |
| Všetky uvedené technické parametre sú požadované ako minimálne. |
| Realizácia predmetu zákazky na základe vystavenej objednávky, v termíne uvedenom v objednávke. |
| Objednávateľ požaduje poslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje poslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a bude povinný odviesť DPH v SR podľa predmetného zákona. |
| Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu s dlhou životnosťou, ktorý bude mať vysokú čírosť, nebude skresľovať výhľad a zabezpečí sklenené plochy proti násilnému vniknutiu osôb pri kriminalite a vandalizme. |
| Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, a to v čase od 8:00 do 14:00 hod.. |
| Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. |
| Vystavenie faktúry po prevzatí zákazky v podobe preberacieho protokolu podpísaného oboma stranami. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
| Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
27.11.2025 08:00 — 30.01.2026 14:00
1,00 zákazka
10 824,00
8 800,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.11.2025 08:47
24.11.2025 09:00
24.11.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.11.2025 08:59 - Vstupná ponuka | 10 824,00 | € | Cena s DPH |
| 24.11.2025 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 824,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: