• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.11.2025 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 09:50

Detail zákazky Z20257113

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.11.2025 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2025 09:50

Základné údaje

Z20257113

OF-305148

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11642286

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

56494416

PG NETWORK s. r. o.

Dionýza Štúra 758/1, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž bezpečnostnej fólie do budovy skladov č.19 (zákazka malého rozsahu)

bezpečnostná fólia, príprava a čistenie okien pred montážou bezpečnostnej fólie

  • 44174000-0 - Fólia
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákazka malého rozsahu: Dodávka a montáž bezpečnostnej fólie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezpečnostná fólia CLEAR 12C, číra so svetelnou priepustnosťou 82%, hr.300 mikrónov, pevnostná kategória P1A a P2A m2 101,2
Montáž bezpečnostnej fólie m2 88
Čistenie okien na ťažko prístupných miestach, resp. vo výškach m2 176
Súvisiace služby, najmä montáž ľahkého pracovného lešenia a poplatok za každý mesiac jeho použitia m2 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Súčasťou ceny sú všetky interné a externé náklady, a to najmä materiál, odrezky (odpad), cestovné náklady, pracovné náklady (umytie a príprava okien, montáž fólie, lešenia, poplatok za lešenie a práce na ťažko prístupných miestach...).
Všetky uvedené technické parametre sú požadované ako minimálne.
Realizácia predmetu zákazky na základe vystavenej objednávky, v termíne uvedenom v objednávke.
Objednávateľ požaduje poslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa.
Objednávateľ požaduje poslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a bude povinný odviesť DPH v SR podľa predmetného zákona.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu s dlhou životnosťou, ktorý bude mať vysokú čírosť, nebude skresľovať výhľad a zabezpečí sklenené plochy proti násilnému vniknutiu osôb pri kriminalite a vandalizme.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom alebo českom jazyku.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, a to v čase od 8:00 do 14:00 hod..
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky.
Vystavenie faktúry po prevzatí zákazky v podobe preberacieho protokolu podpísaného oboma stranami. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

27.11.2025 08:00 — 30.01.2026 14:00

1,00 zákazka

10 824,00

8 800,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.11.2025 08:47

24.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 557
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2025 08:59 - Vstupná ponuka 10 824,00 € Cena s DPH
24.11.2025 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 10 824,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS