Z20257033
OF-305091
zrušená
35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
Nákup a dodanie 2ks osobných automobilov typu C-SUV s pohonom 4x4
osobné motorové vozidlo
Tovar, Služba
|
1. Osobné motorové vozidlo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb na bežné prevádzkové a terénne využitie |
| Typ vozidla C-SUV s pohonom 4x4 zn. Dacia Duster |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Osobné motorové vozidlo | ks | 2 | ||
| Počet miest na sedenie | počet | 5 | ||
| objem | cm3 | 1199 | ||
| palivo | druh | nerozhoduje | ||
| počet prevodových stupňov | počet | 5 | ||
| emisná norma | norma | EURO 6D-Full | ||
| povolený počet najazdených km | km | 5000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| v cene | farba nerozhoduje |
| v cene | airbeg |
| v cene | centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním v kľúči |
| v cene | Imobilizér |
| v cene | asistenčné systémy min. ABS + ESP |
| v cene | posilovač riadenia |
| v cene | automatická klimatizácia min. jednozónová |
| v cene | denné a stretávacie svetlomety s technológiou LED |
| v cene | palubný počítač |
| v cene | výškovo nastaviteľný volant a sedadlo vodiča |
| v cene | povinná výbava ( lano, vesta, trojuholník, lekárnička) |
| v cene | tempomat |
| Objednávateľ akceptuje: | Objednávateľ akceptuje aj predvádzacie vozidlo s podmienkou nájazdu max. do 5000km. |
| Názov |
| Osobitné požiadavky na plnenie: |
| 1. Kúpna zmluva sa uzatvára do momentu protokolárneho prevzatia tovaru. |
| 2. Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca áut. |
| 3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hod. |
| 4. Záruka min. 2 roky /100 000 km |
| 5. S tovarom musí byť dodaný: Osvedčenie o evidencii (OE I)., Osvedčenie o evidencii OE II.), Medzinárodná automobilová poisťovacia karta (PZP), Návod na obsluhu v SK, Servisná knižka , 2klúče. |
| 6. Dodacie podmienky a miesto plnenia: do 15.12.2025 v meste Košice (sídlo Objednávateľa: Správa ciest KSK, Ostrovského 1, 040 01, Košice) |
| 7. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 8. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
| 8. a) Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov/cenovej a technickej špecifikácie preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodnej značky) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
| 9. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
| a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Nákup 2ks C-SUV s pohonom 4x4 " |
| c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS., |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do miesta plnenia. |
| 11. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
| 12. Ak sa v technickej a cenovej špecifikácií predmetu zákazky nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent ( ak sa uplatňuje ). |
| 13. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke. |
| 14. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia. |
| 15. Písomná objednávka s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania musí byť vystavená v súlade s touto kúpnou zmluvou. |
| 16. Lehota dodania tovaru: |
| a) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 15.12.2025 odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
| b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa zaväzujú dohodnúť na predpokladanom čase dodania tovaru v rámci požadovanej lehoty dodania minimálne jeden pracovný deň vopred. |
| 17. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu potvrdí objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 18. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady a po vybavení reklamácie následne odovzdať v mieste dodania na vlastné náklady. |
| 19. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
| 20.a) Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet plnenia bude mať po celú záručnú dobu vlastnosti dohodnuté v Zmluve a bude ich možné používať na účel vyplývajúci zo Zmluvy, inak na obvyklý účel vzhľadom na povahu Plnenia. Dodávateľ preberá záruku za to, že tovar má v dobe jeho odovzdania objednávateľovi zmluvne dohodnuté vlastnosti, že zodpovedá technickým normám a predpisom a že nemá také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 20.b) Dodávateľ taktiež preberá záruku za to, že tovar počas záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené touto zmluvou, technickými parametrami a právnymi normami a nebude mať také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 21. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy tiež: |
| 21. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
| 21. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
| 21. c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
| 21. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 8.a). Osobitné požiadavky na plnenie |
| 21. e) nepredloženie dokumentácie v rozsahu v bode 5. Osobitné požiadavky na plnenie, požadovanom objednávateľom |
| 21. f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
| 22. Súčasťou kúpnej zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
| 23. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis a garantovať pozáručný servis v autorizovanom servisnom stredisku vzdialenom najviac 20 km od sídla objednávateľa, dostupnosť servisných služieb do 24 hod. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatné náhradné vozidlo parametrovo ekvivalentné, v prípade opráv alebo servisu trvajúcom viac ako 24 hodín. Ako náhradné môže byť aj vozidlo s karosériou AA sedan. |
| 24. FAKTURAČNÉ PODMIENKY: |
| 24. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Prílohou faktúry bude objednávka a dodací list potvrdené oboma zmluvnými stranami potvrdzujúce doručenie tovaru na požadované miesto dodania. |
| 24. b) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
| 24. c) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
| 24. d) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
Ostrovského 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
24.11.2025 11:57 — 15.12.2025 12:00
2,00 ks
38 941,78
38 941,78
Dodávateľ postupuje v súlade s bodom 8. a 9 . časti Osobitné požiadavky na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2025 11:57
18.11.2025 15:00
18.11.2025 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: