• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2025 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2025 09:15

Detail zákazky Z20257032

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2025 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2025 09:15

Základné údaje

Z20257032

OF-304989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11616349

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické výrobky z papiera, pomôcky na upratovanie

papierové utierky, textilné sáčky vysávač, kefa na umývanie

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39713431-3 - Príslušenstvo k vysávačom prachu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výrobky z papiera - utierky
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodacia adresa: Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave, Limbová 14, Bratislava - sklad MTZ
Stredisko: Čeľustná ortopédia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové utierky pevné a jemné skladané ZZ 2-vrstvové s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov, materiál: 100% celulóza, rozmer útržku: 23 x 23 cm, farba: biela, počet balení: 20x150ks, počet balíkov v kartóne: 20 bal./3000ks útržkov krt. 12
 2. Textilné vrecká vysávač
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodacia adresa: Polyfunkčný objekt, Bernolákova 8, 974 05 Banská Bystrica
Stredisko: Polyfunkčný objekt, Bernolákova 8, 974 05  Banská Bystrica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Náhradné textilné sáčky do vysávača značka: NILFISK VP 930 Hepa, bal.10ks bal. 1
 3. Pomôcky na upratovanie
Funkcia
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodacia adresa: Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave, Limbová 14, Bratislava - sklad MTZ
Stredisko: Ústav laboratórnej medicíny LF SZU
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Plochá kefa z bambusu s rukoväťou, materiál: bambusové drevo - rukoväť, štetiny z rastlinných vlákien, veľkosť: 24,5 x 6,5 cm, ilustračný obrázok súčasť opisného formulára ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Položka č. 1, 3,  vrátane dopravy na miesto plnenia, objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia adresa: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14, 833 03  Bratislava
Položka č. 2 vrátane dopravy na miesto plnenia, objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia adresa: Polyfunkčný objekt, Bernolákova 8, 974 05 Banská Bystrica
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod, piatok 08:00hod. do 12:00 hod.
Oznámenie o doručení dodávky tovaru požadujeme oznámiť  minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ požaduje vystaviť 6 ks samostatné faktúry podľa rozdelenia položiek opisného formulára, na základe požiadaviek objednávateľa pri každej položke je uvedené stredisko, ktoré požadujeme doplniť do poznámky faktúry po ukončení elektronického trhovníctva:
3ks samostatné faktúry s poznámkou: č. 1/Položka č. 1 Čeľustná ortopédia, Faktúra č. 2/položka č. 2 Polyfunkčný objekt, Banská Bystrica, faktúra č. 3/položka č. 3 Ústav laboratórnej medicíny LF SZU BA
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby, ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ oznámi túto skutočnosť objednávateľovi telefonicky alebo písomne - email,
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok, zložení výrobku od výrobcu,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.
Dodávateľ po konzultácii do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon
udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.11.2025 08:00 — 28.11.2025 12:00

1,00 sada

341,20

341,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.11.2025 11:56

17.11.2025 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 573
 83
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2025 19:52 - Vstupná ponuka 341,20 € Cena bez DPH
17.11.2025 14:10 - Najvýhodnejšia ponuka 341,18 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS