• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2025 10:50

Detail zákazky Z20257007

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2025 10:50

Základné údaje

Z20257007

OF-305080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11616341

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44523351

COREX SERVIS, s.r.o.

Štúrova 1046/97, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy autobusov

oprava, údržba, autobus, diagnostika

  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava autobusu IVECO ROSERO-P, OEC: 72-66978, VIN: ZCFC670D105410731
Funkcia
Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového potrubia systému AdBlue vrátane príslušenstva.
Diagnostika vozidla a systému vrátane vykonania funkčnej skúšky po oprave.
Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového akumulátora vrátane vyčistenia priestoru.
Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového výtlačného potrubia.
Dodávka spojovacieho a režijného materiálu potrebného na realizáciu opravy v rozsahu potrebnom na úplnú funkčnosť systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet vozidiel KS 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ vozidla IVECO ROSERO-P
VIN ZCFC670D105410731
OEC 72-66978
Rok výroby 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí dopravu vozidla do miesta plnenia na vlastné náklady.
Vozidlo sa nachádza v núdzovom režime v Rašove (miesto objednávateľa). Z uvedeného dôvodu sa požaduje, aby miesto poskytnutia služby bolo v okruhu do 120 km od tejto lokality, s cieľom zabezpečiť primeranú dostupnosť servisu vzhľadom na technický stav vozidla.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú vozidlo na základe preberacieho protokolu potvrdeného oprávnenými zástupcami.
Dodávateľ je povinný realizovať všetky odborné úkony v súlade s technologickými postupmi a odporúčaniami výrobcu vozidla.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní opravy, diagnostiky a technickej kontroly do prevádzkovej dokumentácie.
Vykonanie jednotlivých úkonov bude realizované v autorizovanom servise. Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis autobusov IVECO.
Použiť sa môžu len originálne náhradné diely alebo ekvivalentné diely schválené objednávateľom.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené na vozidle počas realizácie služby.
Na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne dodávateľ zákonnú záruku.
Dodávateľ je povinný vykonať všetky úkony riadne, odborne a v dohodnutom termíne.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane: DPH, montáže, kontroly, administratívnych úkonov, originálnych náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.11.2025 07:00 — 05.12.2025 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

735,82

598,23

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2025 15:58

18.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2025 09:50 - Vstupná ponuka 735,82 € Cena s DPH
18.11.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 735,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS