30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44523351
COREX SERVIS, s.r.o.
Štúrova 1046/97, Vráble, 95201, SVK
Opravy autobusov
oprava, údržba, autobus, diagnostika
Služba
|
1. Oprava autobusu IVECO ROSERO-P, OEC: 72-66978, VIN: ZCFC670D105410731
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového potrubia systému AdBlue vrátane príslušenstva. |
| Diagnostika vozidla a systému vrátane vykonania funkčnej skúšky po oprave. |
| Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového akumulátora vrátane vyčistenia priestoru. |
| Demontáž pôvodného a dodávka a montáž nového výtlačného potrubia. |
| Dodávka spojovacieho a režijného materiálu potrebného na realizáciu opravy v rozsahu potrebnom na úplnú funkčnosť systému. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vozidiel | KS | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ vozidla | IVECO ROSERO-P |
| VIN | ZCFC670D105410731 |
| OEC | 72-66978 |
| Rok výroby | 2021 |
| Názov |
| Objednávateľ zabezpečí dopravu vozidla do miesta plnenia na vlastné náklady. |
| Vozidlo sa nachádza v núdzovom režime v Rašove (miesto objednávateľa). Z uvedeného dôvodu sa požaduje, aby miesto poskytnutia služby bolo v okruhu do 120 km od tejto lokality, s cieľom zabezpečiť primeranú dostupnosť servisu vzhľadom na technický stav vozidla. |
| Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú vozidlo na základe preberacieho protokolu potvrdeného oprávnenými zástupcami. |
| Dodávateľ je povinný realizovať všetky odborné úkony v súlade s technologickými postupmi a odporúčaniami výrobcu vozidla. |
| Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní opravy, diagnostiky a technickej kontroly do prevádzkovej dokumentácie. |
| Vykonanie jednotlivých úkonov bude realizované v autorizovanom servise. Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis autobusov IVECO. |
| Použiť sa môžu len originálne náhradné diely alebo ekvivalentné diely schválené objednávateľom. |
| Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené na vozidle počas realizácie služby. |
| Na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne dodávateľ zákonnú záruku. |
| Dodávateľ je povinný vykonať všetky úkony riadne, odborne a v dohodnutom termíne. |
| Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane: DPH, montáže, kontroly, administratívnych úkonov, originálnych náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
24.11.2025 07:00 — 05.12.2025 14:00
1,00 podľa technickej špecifikácie
735,82
598,23
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2025 15:58
18.11.2025 10:00
18.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.11.2025 09:50 - Vstupná ponuka | 735,82 | € | Cena s DPH |
| 18.11.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 735,82 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: