• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 12:45

Detail zákazky Z20256990

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 12:45

Základné údaje

Z20256990

OF-305088

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11609256

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31324797

DEKRA Slovensko s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická kontrola vozidla kategórie M3 - autobus

autobus, stk, technická kontrola

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK na vozidle kategórie M3- AUTOBUS VEĽKÝ KAROSA LC 956.1072, O.E.Č: 63-94000
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej  kontroly vozidiel kategórie M3 u 1 ks služobného motorového vozidla (t. j. AUTOBUS VEĽKÝ KAROSA LC 956.1072, O.E.Č: 63-94000) vrátane vystavenia osvedčení a protokolov technickej kontroly.
Technická  kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická kontrola vozidla kategórie M3 vrátane vydania osvedčenia a protokolu o technickej kontrole - AUTOBUS VEĽKÝ KAROSA LC 956.1072, O.E.Č: 63-94000 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín plnenia november - december 2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia- Bratislava.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ služby požaduje vystavenie faktúru a dodací list na predmetnú službu v 3 výtlačkoch.
Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 10.12.2025 s termínom plnenia november až december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadovanej služby.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.11.2025 11:55 — 10.12.2025 11:56

1,00 ks

75,00

68,98

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2025 11:56

17.11.2025 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2025 08:47 - Vstupná ponuka 71,34 € Cena s DPH
13.11.2025 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 71,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS