30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35941677
teamative a. s.
Moyzesova 4/A, Pezinok, 90201, SVK
Licencie Signavio
Licencie
Tovar
|
1. Licencie Signavio
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencie na Signavio (software as service, služba) – (procesný modelovací nástroj), ktorý slúži na spoluprácu s dodávateľom, modelovanie procesov a pripomienkovanie dokumentácie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| SAP Signavio Process Modeler (12 mesiacov) | ks | 5 | ||
| SAP Signavio Process Collaboration Hub (User - v blokoch po 10) (12 mesiacov) | ks | 2 |
| Názov |
| 1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
| 2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 3. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| 4. Predmet zmluvy musí pochádzať z oficiálnej distribúcie pre SR (resp. EU) a musí byť dodaný cez oficiálnu distribúciu výrobcu. |
| 5. Dodávateľ je povinný zaregistrovať predmet zmluvy do konta objednávateľa u výrobcu. |
| 6. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa aktivácie predmetu zmluvy. Zmluvné strany aktiváciu predmetu zmluvy potvrdia v protokole. Protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
| 7. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
| 8. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
| 9. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
| 10. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
| 11. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
| 13. Objednávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
| 14. Zmluvné strany sa dohodli, že používanie licencií SAP Signavio podľa tejto zmluvy sa riadi licenčnými, prevádzkovými a ďalšími podmienkami výrobcu. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi aktuálne znenie uvedených podmienok najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, a to v písomnej podobe elektronickými prostriedkami. |
| 15. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 12 alebo 14. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.11.2025 00:01 — 29.11.2025 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
46 536,00
46 536,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2025 11:25
17.11.2025 12:00
17.11.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.11.2025 21:10 - Vstupná ponuka | 46 536,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.11.2025 21:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 536,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: