• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 12:50

Detail zákazky Z20256981

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 12:50

Základné údaje

Z20256981

OF-304977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11609254

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35941677

teamative a. s.

Moyzesova 4/A, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Signavio

Licencie

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Signavio
Funkcia
Licencie na Signavio (software as service, služba) – (procesný modelovací nástroj), ktorý slúži na spoluprácu s dodávateľom, modelovanie procesov a pripomienkovanie dokumentácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAP Signavio Process Modeler (12 mesiacov) ks 5
SAP Signavio Process Collaboration Hub (User - v blokoch po 10) (12 mesiacov) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
4. Predmet zmluvy musí pochádzať z oficiálnej distribúcie pre SR (resp. EU) a musí byť dodaný cez oficiálnu distribúciu výrobcu.
5. Dodávateľ je povinný zaregistrovať predmet zmluvy do konta objednávateľa u výrobcu.
6. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa aktivácie predmetu zmluvy. Zmluvné strany aktiváciu predmetu zmluvy potvrdia v protokole. Protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
7. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
8. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
9. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
10. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
11. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň.
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy.
13. Objednávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že používanie licencií SAP Signavio podľa tejto zmluvy sa riadi licenčnými, prevádzkovými a ďalšími podmienkami výrobcu. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi aktuálne znenie uvedených podmienok najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy, a to v písomnej podobe elektronickými prostriedkami.
15. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 12 alebo 14. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.11.2025 00:01 — 29.11.2025 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

46 536,00

46 536,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2025 11:25

17.11.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2025 21:10 - Vstupná ponuka 46 536,00 € Cena bez DPH
14.11.2025 21:10 - Najvýhodnejšia ponuka 46 536,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS