00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Automatický baliaci stroj na knihy, vrátane spotrebného materiálu
automatický baliaci stroj na knihy
Tovar, Služba
|
1. Automatický baliaci stroj na knihy, vrátane spotrebného materiálu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Automatický baliaci stroj na knihy vrátane spotrebného materiálu t.j. obalov rôznych formátov je určený na balenie kníh. Prístroj pomocou orezania a zatavenia obal prispôsobí veľkosti kníh. Obal slúži na ochranu kníh a predlžuje ich životnosť. Obaľovanie kníh je jeden z návrhov opatrení revízie knižničného fondu 2025 kvôli zabezpečeniu primeranej ochrany dokumentov. Obaľované knihy budú prioritne učebnicová a zahraničná literatúra (tituly majú rôznu veľkosť, preto je potrebné zakúpiť obaly rôznych veľkostí). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Automatický baliaci stroj na knihy, vrátane spotrebného materiálu t.j. obalov rôznych formátov (min. 600 ks) | ks | 1 | ||
| Rozmery: | cm | 56x44 | ||
| Váha: | kg | 4,3 | ||
| Hrúbka obalu: | mikrón | 85 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Automatický baliaci stroj na knihy | CoLibrí E-Leonardo alebo ekvivalent( 1 ks) vrátane spotrebného materiálu t.j. obalov rôznych formátov (min. 600 ks) |
| Stroj a obaly | systém, ktorý pracuje hladko a bez kompromisov |
| Profesionálny vzhľad kníh | elegantné, priehľadné a sediace obaly rôznych formátov |
| Ochrana tovaru | pri vystavení, prenášaní a zasielaní |
| Jednoduchá a rýchla obsluha | zabalené za pár sekúnd |
| Bez strát | žiadne prebytočné fólie ani pokazené obaly |
| Možnosť zabaliť i staršie a atypické formáty | áno |
| Ekologické riešenie | bez lepidiel s minimom odpadu |
| Trvanie procesu: | max. cca 20 s/1 obal |
| Certifikát: | EC a PAT |
| Formát obalov a počet ks obalov: | 33x25 cm (min. 250 ks); 49x32 cm (min. 250 ks); 63x43 cm (min. 125 ks) |
| Farba obalov: | transparentná |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Zmluvná cena: Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s dodávkou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
| Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
| Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom napožadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje. |
| Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza príp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. |
| Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípadeplnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: Záručná doba na tovar je min. 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Pozáručný servis je minimálne 5 rokov. |
| Termín a miesto realizácie dodávky: Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| Termín a miesto realizácie dodávky: Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, nepreexpirovaný, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Termín a miesto realizácie dodávky: Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené vobjednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| Termín a miesto realizácie dodávky: Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| Reklamácia: Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| Reklamácia: Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| Odstúpenie od zmluvy: Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| Odstúpenie od zmluvy: Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| Odstúpenie od zmluvy: Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta, Odbojárov 10, 832 32 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.11.2025 08:00 — 28.11.2025 14:00
1,00 Kompletné množstvo
778,51
778,51
Vlastný návrh plnenia, predložený dodávateľom k zmluve ako príloha v EKS, musí obsahovať jednoznačné uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku, uvedenie vlastností/parametrov v súlade s technickými požiadavkami objednávateľa
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2025 10:11
18.11.2025 10:30
18.11.2025 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.11.2025 23:36 - Vstupná ponuka | 778,51 | € | Cena bez DPH |
| 17.11.2025 23:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 778,51 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: