• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 10:50

Detail zákazky Z20256975

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 10:50

Základné údaje

Z20256975

OF-302943

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11609272

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

53718879

RADIX MEDICAL spol. s r. o.

Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dekontaminačná jednotka vzduchu

vzduch, zvlhčovač, čistenie

  • 42514000-2 - Stroje a prístroje na filtráciu alebo čistenie plynov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51000000-9 - Inštalačné služby (s výnimkou softvéru)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilné zariadenie na dekontamináciu vzduchu použiteľné na operačných sálach na dosiahnutie požadovanej kvality ovzdušia, ničenie mikroorganizmov, odstraňovanie zápachov, chemikálií a častíc zo vzduchu.
Funkcia
Profesionálna dekontaminácia vzduchu vhodná pre zdravotnícke priestory ( umiestnenie čističky vzduchu  na chirurgickom operačnom sále )
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
požadovaný prietok vzduchu m3/hod 500 2500
hlučnosť pri 2m pri 500m3/hod (podľa ISO 3744:2012) dB(A) 30
hlučnosť pri 2m pri 2500m3/hod (podľa ISO 3744:2012) dB(A) 54
filtrácia aerosólov priemer > 0,3um pri 1000m3 /h = 99,999
chladiaci výkon kW 4,2
rozdiel teplôt nasávaného a chladeného vzduchu pri prietoku 1000m3/hod °C 10
napájanie V/HZ 230/50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S vysokým prietokom na rýchle ošetrenie aj veľkých miestnostííc áno
Ničenie mikroorganizmov áno
rieda mikrobiálnej čistory pre celkovú flóru: M10 od 18 výmen vzduchu za hodinu áno
Trieda mikrobiálnej čistory pre plene: M1 od 12 výmen vzduchu za hodinu áno
Počet pevných častí vo vzduchu podľa normy ISO 14644-1: ISO 7 pri 12 výmenách vzduchu áno
ovládanie pomocou dotykového displeja na zariadení áno
zobrazovanie chybových hlásení áno
užívateľsky vymenitelné filtre a jednotlivé časti dekontaminačnej jednotky áno
možnosti nastavenia režimu deň/noc áno
integrovaná jednotka chladenia čisteného vzduchu áno
bez nutnosti inštalácie dodatočnej vonkajšej chladiacej jednotky áno
súčasťou dodávky musí byť príslušenstvo k pripojeniu do elektrickej siete a všetky súčasti (filtre a pod.), nutné k používaniu prístroja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia na mieste plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Bezplatné vykonávanie profylaktických kontrol a revízií v súlade s odporúčaním výrobcu a legislatívnymi predpismi Slovenskej republiky, po celú dobu záruky, vrátane vyhotovenia záznamu o kontrole (revízii).
Bezplatný záručný servis a opravy zariadenia, vrátane dodávky originálnych náhradných dielcov. V prípade poruchy zariadenia, záväzok dodávateľa dostaviť sa na miesto poruchy za účelom diagnostikovania poruchy do 24 hod. od nahlásenia poruchy, vykonanie servisného zásahu a odstránenie poruchy do 48 hod. (v pracovných dňoch) pri vade nevyžadujúcej náhradný diel alebo najneskôr do 72 hod. pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa  zmluvy v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou alebo lepšou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Predávajúci/Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.01.2026 14:00

1,00 ks

41 965,00

41 965,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2025 09:51

17.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2025 11:23 - Vstupná ponuka 41 960,00 € Cena bez DPH
14.11.2025 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 41 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS