00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
53718879
RADIX MEDICAL spol. s r. o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Dekontaminačná jednotka vzduchu
vzduch, zvlhčovač, čistenie
Tovar, Služba
|
1. Mobilné zariadenie na dekontamináciu vzduchu použiteľné na operačných sálach na dosiahnutie požadovanej kvality ovzdušia, ničenie mikroorganizmov, odstraňovanie zápachov, chemikálií a častíc zo vzduchu.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Profesionálna dekontaminácia vzduchu vhodná pre zdravotnícke priestory ( umiestnenie čističky vzduchu na chirurgickom operačnom sále ) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| požadovaný prietok vzduchu | m3/hod | 500 | 2500 | |
| hlučnosť pri 2m pri 500m3/hod (podľa ISO 3744:2012) | dB(A) | 30 | ||
| hlučnosť pri 2m pri 2500m3/hod (podľa ISO 3744:2012) | dB(A) | 54 | ||
| filtrácia aerosólov priemer > 0,3um pri 1000m3 /h | = | 99,999 | ||
| chladiaci výkon | kW | 4,2 | ||
| rozdiel teplôt nasávaného a chladeného vzduchu pri prietoku 1000m3/hod | °C | 10 | ||
| napájanie | V/HZ | 230/50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| S vysokým prietokom na rýchle ošetrenie aj veľkých miestnostííc | áno |
| Ničenie mikroorganizmov | áno |
| rieda mikrobiálnej čistory pre celkovú flóru: M10 od 18 výmen vzduchu za hodinu | áno |
| Trieda mikrobiálnej čistory pre plene: M1 od 12 výmen vzduchu za hodinu | áno |
| Počet pevných častí vo vzduchu podľa normy ISO 14644-1: ISO 7 pri 12 výmenách vzduchu | áno |
| ovládanie pomocou dotykového displeja na zariadení | áno |
| zobrazovanie chybových hlásení | áno |
| užívateľsky vymenitelné filtre a jednotlivé časti dekontaminačnej jednotky | áno |
| možnosti nastavenia režimu deň/noc | áno |
| integrovaná jednotka chladenia čisteného vzduchu | áno |
| bez nutnosti inštalácie dodatočnej vonkajšej chladiacej jednotky | áno |
| súčasťou dodávky musí byť príslušenstvo k pripojeniu do elektrickej siete a všetky súčasti (filtre a pod.), nutné k používaniu prístroja | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia na mieste plnenia |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Bezplatné vykonávanie profylaktických kontrol a revízií v súlade s odporúčaním výrobcu a legislatívnymi predpismi Slovenskej republiky, po celú dobu záruky, vrátane vyhotovenia záznamu o kontrole (revízii). |
| Bezplatný záručný servis a opravy zariadenia, vrátane dodávky originálnych náhradných dielcov. V prípade poruchy zariadenia, záväzok dodávateľa dostaviť sa na miesto poruchy za účelom diagnostikovania poruchy do 24 hod. od nahlásenia poruchy, vykonanie servisného zásahu a odstránenie poruchy do 48 hod. (v pracovných dňoch) pri vade nevyžadujúcej náhradný diel alebo najneskôr do 72 hod. pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa zmluvy v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou alebo lepšou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
| Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| Predávajúci/Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
30.01.2026 14:00
1,00 ks
41 965,00
41 965,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2025 09:51
17.11.2025 10:00
17.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.11.2025 11:23 - Vstupná ponuka | 41 960,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.11.2025 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 900,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: