• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 13:10

Detail zákazky Z20256948

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 13:10

Základné údaje

Z20256948

OF-305040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11601002

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 44511000-5 - Ručné nástroje
  • 44512000-2 - Rôzne ručné nástroje
  • 34144750-0 - Nákladné vozíky
  • 34911100-7 - Vozíky
  • 42415100-9 - Zdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42418500-4 - Mechanické manipulačné zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hrebeňový zdvihák pätkový nosnosť 20 000 kg
Funkcia
Robustná, veľmi odolná konštrukcia s nízkymi nárokmi na údržbu. Spĺňajú požiadavky normy ČSN EN 1494 a smernice 98/37/ES. Pre zdvíhanie a manipuláciu s bremenami najrôznejších druhov, pre montážne práce v stavebníctve a pod. Zdvíhanie a rozpínanie pomocou hlavice alebo bočnej pätky. Brzda zabudovaná vručnej kľuke spoľahlivo udrží bremeno v ľubovoľnej polohe.  Otvor v pätke umožňuje ľahkú fixáciu konca zdviháku pomocou napr. šróbu alebo klinca.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozsah zdvihu (min.-max.) 150 - 450 mm
hmotnosť 90 kg
nosnosť 20 000 kg
nosnosť pätky 14 000 kg
výška 960 mm
výška zdvihu 300 mm
ovládacia sila 800 N
 2. Koliesko S100.C10.250.LK
Funkcia
Koliesko S100.C10.250.LK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória: séria C10LK
Hmotnosť: 42.5 kg
Uchytenie: Platnička + TWIST LOCK podľa ISO 1161
Disk: Liatina
Ložisko: Guličkové ložisko
Behúň: Polyuretán, Shore A91
Priemer kolieska (mm): 250
Šírka behúňa (mm): 2x60
Veľkosť platničky (mm): 230x230
Stavebná výška (mm): 364
Centrovanie (mm): 80
Nosnosť (kg): 2800
Nosnosť statická (kg): 3500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (vlastný návrh) do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky
Požadujeme dodanie tovaru do 08.12.2025 z dôvodu preplatenia FA.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

17.11.2025 11:09 — 08.12.2025 11:09

9,00 ks

5 909,32

4 804,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2025 11:12

14.11.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 626
 22
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2025 12:16 - Vstupná ponuka 5 908,08 € Cena s DPH
14.11.2025 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 5 876,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS