• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 15:20

Detail zákazky Z20256945

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 15:20

Základné údaje

Z20256945

OF-304966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11600962

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér

softvér

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér
Funkcia
1. Predmetom zákazky je nákup softvéru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér - napr. Adobe CC ALL APPS MP ML (+CZ) EDU NEW L-1 1-9 licencia 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Creative Cloud kolekcia viac ako 20 počítačových a mobilných aplikácií a služieb na prácu s fotografiami, dizajnom, videami, webom, používateľským rozhraním atď. áno
1.2 Každá licencia Adobe Creative Cloud obsahuje:
1.3 kompletnú sadu  všetkých produktov Adobe vo verziách CC 2020 a starších, vrátane aktualizácií áno
1.4 Adobe Lightroom Classic CC vrátane úspornej verzie Lightroom CC, a ďalšie mobilné aplikácie pre grafiku áno
1.5 obsiahlu sadu fontov Typekit s viac ako 1500 fontami (900 slovenských) pre web a PC áno
1.6 aplikácie inštalované a prevádzkované priamo v počítači (nie vzdialene či cez prehliadač) áno
1.7 možnosť druhej inštalácie na domácom PC alebo notebook áno
1.8 Creative Cloud obsahuje kompletné portfólio produktov Adobe:
1.9 Photoshop, Lightroom, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects, Dreamweaver, Muse, Flash Pro, Acrobat Pro, Audition, Bridge, Edge Animate, Edge Code, Edge In Prelude, Media Encoder, Scout, SpeedGrade, Story Plus, PhoneGap Build, Prelude Live Logger, pomocná aplikácia Creative Cloud, herná sada SDK, Extension Manager a sada nástrojov ExtendScript. áno
1.10 Dátové úložisko v kapacite: 200 GB
1.11 Určenie: pre študentov a učiteľov
1.12 Druh: SW grafika, video
1.13 Doručenie licenčného kľúča: elektronicky
1.14 Typ licencie: elektronická licencia
1.15 Typ softvéru: Vektorová grafika, Úprava fotografií, Webová grafika
1.16 Spôsob licencovania: predplatné
1.17 Počet zariadení: 1 (+ 1 domáci počítač )
1.18 dĺžka predplatného: 12 mesiacov
1.19 Operačný systém: Windows
1.20 Spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky)
1.21 Jazyková verzia: CZ
1.22. Napr. Adobe CC ALL APPS MP ML (+CZ) EDU NEW L-1 1-9
1.23. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady ak sú potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky.
7.  Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
8. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
10. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.11.2025 08:00 — 27.11.2025 15:00

1,00 súbor

607,73

494,09

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2025 10:50

14.11.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 526
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2025 11:50 - Vstupná ponuka 602,70 € Cena s DPH
11.11.2025 19:30 - Najvýhodnejšia ponuka 319,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS