• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 13:10
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 14:00

Detail zákazky Z20256940

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 13:10
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 14:00

Základné údaje

Z20256940

OF-305031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11600918

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52414418

I SEE IT, s.r.o.

Plynárenská 17563/3D, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

34“ All In One PC

All In One počítač

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 34“ All In One PC
Funkcia
34“ All In One PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
34“ All In One PC ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
All In One PC 34,0" (86,36cm) WUHD 5120x2160px Antireflexný IPS LED, 500nits LED LCD, Intel Core i7 12700 Alder Lake 4.9 GHz (BNCH-31722b), počet jadier 12x, cache pamäť 25MB, Intel UHD Graphics 770, nVidia NV GeForce RTX 3050 4GB DDR6 Nezdieľaná, RAM minimálne 32GB DDR5 – 4000MHz (SO-DIMM), pamäťové sloty 4 z toho voľných 2, rozšíriteľné do 128GB, M.2 PCIe SSD 1000GB, bez mechaniky, WiFi 802.11 ax, model Intel AX201, Bluetooth, MU-MIMO, Thunderbolt 4, 2× USB 3.2, klávesnica a webová kamera, predinštalovaný Windows 11 64-bit SK, Strieborná farba, výškovo nastaviteľný, záruka 2r (2r) Carry-In Špecifikácia
Bluetooth, čítačka pamäťových kariet, reproduktory 2x2,0W, WiFi, SK klávesnica + myš v balení (WiFI-USB prijímač), webová kamera (16MP+IR) Základná výbava
Zadné porty: 6x USB3.2, 1x USB 3.2 Typ-C, 2x Thunderbolt 4, 1x HDMI vstup, 1x Sieťové pripojenie LAN RJ45 (LAN) 1 Gbps, 1x Analógový audio vstup/výstup – Combo Audio Jack Predné a bočné porty: čítačka kariet Pripojenie
Minimálny výkon 330W, minimálna účinnosť 92% Napájanie
Šírka: 817 mm, Výška: 558 mm, Hĺbka: 212 mm, Nastaviteľná výška 100mm, , Hmotnosť 11,10 kg Približné rozmery
Danej špecifikácii vyhovuje napr. HP ENVY 34-c1012nc Silver, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a zároveň aj podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v pracovnej stanici
Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku kontroly procesu verejného obstarávania
Splatnosť faktúry je 60 dní
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Záručná doba min. 24 mesiacov
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, keď proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany inštitúcie sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola kupujúcemu doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania.
Predmet zmluvy je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, preto sa predávajúci zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením zákazky a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám.
Oprávnenými osobami sú najmä: a) Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b) Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c) Národná implementačná a koordinačná autorita, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR, g) Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO), n) Úrad pre verejné obstarávanie, a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov.
K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odovzdania a prevzatia.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 1. mája 32, 010 26 Žilina, Fakulta bezpečnostného inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.11.2025 08:00 — 30.01.2026 14:00

1,00 ks

2 208,33

2 208,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2025 13:05

14.11.2025 13:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2025 13:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2025 17:01 - Vstupná ponuka 2 208,33 € Cena bez DPH
11.11.2025 17:01 - Najvýhodnejšia ponuka 2 208,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS