• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 10:35

Detail zákazky Z20256939

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2025 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 10:35

Základné údaje

Z20256939

OF-305029

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11600906

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava autobusu

oprava, autobus, servisná prehliadka

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelná servisná prehliadka po 160000KM vozidla IVECO CBCW3/00-CROSWAY-PRO12M
Funkcia
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky autobusu v rozsahu potrebnom pri 160000KM EO,M1
Doplnková servisná prehliadka EP1, EP4, EP5, EP6, EP9, T1, T3, T4, T5, T10, T11, T12, T13, T14, T15, T17, T18, T21
Diagnostika problémov s ad blue systémom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AUTOBUS IVECO CBCW3/00-CROSWAY-PRO12M, VIN: VNE6236P60M036904, rok výroby: 2018 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky Výmena filtrov: kabínový 1ks, peľový 4ks, odvetrania - 1ks, oleja-1ks,
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky Výmena vysúšača vzduchu, filtra vzduchu, filtra paliva, filtra paliva - separátor, filtra ad blue,
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky Výmena motorového oleja, filtra nezávislého kúrenia, filtra oleja riadenia, filtra vysúšača klimatizácie a iní potrebný spotrebný materiál
Výmena klinový remeň 2x, brzdová kvapalina, tesnenia veka ventilov, oleja v prevodovke
Výmena rozprašovač paliva, tryska rozprašovača, vodný filter,
Výmena Výmena snímaču hladiny v nádrži, snímača DPF
Práca a diagnostika EP1, EP4, EP5, EP6, EP9, T1, T3, T4, T5, T10, T11, T12, T13, T14, T15, T17, T18, T21
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ zabezpečí dopravu do miesta plnenia na vlastné náklady.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú motorové vozidlo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky, inak nebude akceptovaná.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidle spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Dodávateľ na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (originálne náhradné diely, spotrebný materiál, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v troch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje aby bola oprava a vykonanie servisnej prehliadky autobusu vykonaná v meste Prešov.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o servisných prehliadkach
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík Delostrelcov 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

17.11.2025 09:33 — 05.12.2025 09:34

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

6 300,80

5 122,61

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2025 09:37

14.11.2025 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2025 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2025 01:51 - Vstupná ponuka 6 300,80 € Cena s DPH
12.11.2025 01:51 - Najvýhodnejšia ponuka 6 300,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS