• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    17.11.2025 09:33

Detail zákazky Z20256918

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 09:30
  •    Zrušenie zákazky
    17.11.2025 09:33

Základné údaje

Z20256918

OF-302411

zrušená

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka betónových zmesí_Časť 2_Rožňava

betón, betónová zmes, čerstvý betón, surový betón

  • 44114100-3 - Hotový/surový betón
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka betónových zmesí
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup betónovej zmesi, ktorá bude použitá na opravu ciest a mostov, na osadzovanie dopravných značiek na základe čiastkových objednávok počas trvania rámcovej dohody.
Predmetom zákazky je dodávka ( alebo dodávanie ) betónovej zmesi vrátane dopravy v územnom obvode strediska Správy ciest Košického samosprávneho kraja - Rožňava.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Betónová zmes C30/37 XF4 m3 21
2. Doprava na miesto určenia - predpokladaný počet km na 12 mesiacov km 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Betón - čerstvá betónová zmes: požadované parametre/ vlastnosti:
a) pevnostná trieda: v zmysle prílohy č. 1
b) stupeň vplyvu prostredia: XF4
c) vodotesný áno
d) odolný voči soliam áno
e) prevzdušnený áno
STN EN 206+A1_Betón. Špecifikácia, vlastnosti, výroba a zhoda musí spĺňať
TKP 18_Technicko - kvalitatívne podmienky_ Betón na konštrukcie musí spĺňať
SK vyhlásenie o parametroch / SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na požadovaný tovar alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. potrebné preukázať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Predmetom zákazky je dodávka ( alebo dodávanie ) betónovej zmesi vrátane dopravy v územnom obvode strediska Správy ciest Košického samosprávneho kraja - Rožňava. V prípade požiadavky Objednávateľa ( ak sa jedná o malé množstvá ) môže byť odber bez dopravy t.j vo vlastnej réžii Objednávateľa, presné vymedzenie bude špecifikované v čiastkových objednávkach.
3. Čerstvý betón nie je možné dopravovať na veľké vzdialenosti z dôvodu jeho rýchleho tuhnutia, zhoršenie spracovateľnosti a tým i strate na kvalite a z tohto dôvodu vzdialenosť prevádzkových priestorov Dodávateľa ( betonárka ) musí byť maximálne do 50 km od sídla Objednávateľa - stredisko SC KSK - Rožňava, Betliarska 9, 048 01 Rožňava.
4. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia:
5. a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená Dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná Objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla.
5. b) v prílohe č. 1 uviesť sídlo (adresu ) prevádzkových priestorov ( betonárka ), t.j. adresa miesta nákupu požadovaného predmetu zákazky. Miesto prevádzkových priestorov ( betonárka ) Dodávateľa musí byť vzdialené maximálne do 50 km od sídla Objednávateľa - stredisko SC KSK -Rožňava, Betliarska 9, 048 01 Rožňava  a zároveň sa nachádzať na území Slovenskej republiky. Táto vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google Map.
5. c) platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát, ktorý sa vzťahuje na predmet zákazky: Dodávka betónových zmesí, v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na požadovaný tovar alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu. Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať predmetné dokumenty preukázať aj kedykoľvek počas trvania tejto dohody.
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia Dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Dodávka betónových zmesí_Časť 2_Rožňava"
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
7.  Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke.
8.  Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovanej kvalite v súlade s platnými technickými normami, vyhláškami, predpismi a v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru.
9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním názvu položky, množstva, ceny, dátumu a miesta dodania.
9. a) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať tovar a dopravu podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru/dopravy je právom Objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky je len predpokladané, orientačné.
9. b) Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje Objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva Dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru a v zmysle tejto dohody.
9. c) Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladané množstvo tovaru a dopravy  podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne.
9. d) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa.
10. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky Dodávateľom, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u Objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť tovar podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas.
10. a) Jednotková cena za dopravu do miesta plnenia bude zahŕňať aj nakládku, vykládku, stojné a všetky príplatky a položky súvisiace s transportom betónovej zmesi.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak Dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( príloha č. 1 ).
11 a) K cene bude Dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
12. Lehota dodania tovaru:
12. a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať betónovú zmes na základe objednávky s uvedeným miestom dodania a požadovaný/predpokladaný termín doručenia, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
12. b) presný termín a čas v hodinách si zmluvné strany dohodnú/odsúhlasia telefonicky, čo potvrdia písomne/mailom. Objednávateľ môže v prípade potreby upresniť objednávku najneskôr 3 hodiny pred požadovaným termínom doručenia na objednávke.
12. c) dodávateľ sa zaväzuje dodávať betónovú zmes v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod.
13. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný.
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je Dodávateľ povinný Objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný zabezpečiť bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 pracovných dní. Nedodržanie tejto povinnosti považujú zmluvné strany za podstatné porušenie dohody s právom Objednávateľa od tejto dohody odstúpiť.
16. Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné platné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať parametre a vlastnosti tovaru.
16. a.) Dodávateľ je oprávnený dodávať tovar iba od toho dodávateľa od ktorého predložil platné SK vyhlásenie o parametroch/ SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z..
17. Ak počas platnosti tejto dohody Dodávateľ nie je schopný dodať objednávateľovi objednaný tovar, ktorý je zadefinovaný v Prílohe č. 1 z dôvodu, že sa prestal vyrábať, stal sa nedostupným alebo došlo u neho k vyradeniu predmetného tovaru z ponuky alebo skladových zásob, dodávateľ je povinný  bezodkladne túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi. Po vzájomnej dohode s Objednávateľom je povinný predmetný tovar nahradiť iným tovarom v minimálne rovnakej alebo lepšej kvalite a maximálne v takej kúpnej cene, ako bola dohodnutá na pôvodný tovar.
18. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru.
18. a) Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého preukázania zhody vlastností. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami.
19. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet plnenia bude mať po celú záručnú dobu vlastnosti dohodnuté v Zmluve a bude ich možné používať na účel vyplývajúci zo Zmluvy, inak na obvyklý účel vzhľadom na povahu Plnenia. Dodávateľ preberá záruku za to, že tovar má v dobe jeho odovzdania objednávateľovi zmluvne dohodnuté vlastnosti, že zodpovedá technickým normám a predpisom a že nemá také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel.
19. a) Dodávateľ zodpovedá za dodanie tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby. Dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru od dodávateľa objednávateľom, s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
20. Objednávateľ pri dodaní predmetu plnenia požaduje spolu s tovarom aj potvrdený dodací list v ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, m.j., množstve, mieste dodania, počet km, jednotkové ceny a cenu spolu.
20. a) Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami je podkladom k fakturácií.
20. b) Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia.
21. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
21. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia,
21. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia,
21. c) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
21. d) nedodržanie jednotkových cien,
21. e)  nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode č. 5. Osobitné požiadavky na plnenie
21. f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
22. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
23. Fakturačné podmienky:
23. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou.
23. b) Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvomi zmluvnými stranami.
23. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
23. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
23. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V zmysle bodu č. 2 osobitných požiadaviek na plnenie, ktorá tvorí prílohu č. 1 a bodu č. 3, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

4 842,38

4 842,38

Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 5 a č. 6 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2025 14:22

17.11.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 285
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS