• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 09:15

Detail zákazky Z20256915

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 09:15

Základné údaje

Z20256915

OF-304959

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11600996

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

45313351

MAFRA, a.s.

Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač novín na rok 2026

tlačiarenské služby, tlač, dvojmesačník, noviny

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač novín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát mm 215*290
papier novinový g/m2 45
balenie ks 100
náklad/1 vydanie/2mesiace ks 28 000
váha jedného výtlačku g 50
obálka novín g/m2 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebnosť (CMYK)
tlačové podklady PDF
termín dopravy na miesto určenia Slovenská pošta do 3 pracovných dní po zadaní do tlače
možnosť dodatočného vkladu zakázaná
cenová ponuka zahŕňa prípravu tlače, tlač, balné, doprava
predpokladaný náklad 5 376 000 strán
sadzobný obraz tlač na spád
obálka novín brite 80C
počet strán jedného výtlačku dvojmesačníka 32 strán
väzba novín šitie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1)Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená na základe objednávok (zaslaných písomne alebo elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo zo strany objednávateľa. Súčasťou objednávky budú
a) termíny zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa
b) termín vydania (vytlačenia)
c) termín dopravy daného mesačníka na miesto určenia Slovenská pošta
2) Dodávateľ vytlačí náklad 28.000 ks výtlačkov a zabezpečí dopravu výtlačkov  do troch pracovných dní od zadania do tlače.
3) Dodávateľ zabezpečí dopravu výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie, ktorým je Slovenská pošta. Za dopravu do troch pracovných dní od zadania do tlače sa považuje doručenie výtlačkov na miesto ich ďalšej distribúcie do 14.00 hod. tretieho pracovného dňa po dni zadania do tlače. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dopravu výtlačkov balených vo zväzkoch.
4) Dodávateľ zodpovedá zato, že do dvojmesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
5) Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky priebežne a to na základe zrealizovaných objednávok vystavených objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač  jednotlivého vydania do 15 dní po splnení objednávky.
6) Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvné pokuty nasledovne:
6a) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v dohodnutom termíne v rámci príslušného mesiaca vo výške 0,05% z  ceny plnenia denne za príslušné vydanie novín,
6b) v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v náhradnom termíne v rámci príslušného mesiaca, ktorý si zmluvné strany dohodnú v prípade omeškania s dodaním predmetu zmluvy podľa bodu a), vo výške 0,05%  denne za príslušné vydanie novín,
6c) v prípade porušenia povinnosti dodať predmet zmluvy riadne, t. j. v požadovanej akosti, množstve a v súlade s odsúhlaseným obsahom, vo výške 0,05% denne za príslušné vydanie novín,
6d) v prípade porušenia povinnosti podľa bodu 3) osobitných požiadaviek na plnenie vo výške podľa písm. a) a b) tohto bodu, resp. ak dôjde k zmareniu doručenia výtlačkov v dôsledku porušenia povinností dodávateľa, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % denne  za príslušné vydanie novín
7) V prípade, ak porušením povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy alebo zo zákona vznikne objednávateľovi škoda, dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi vzniknutú škodu nahradiť, a to bez zbytočného odkladu v lehote uvedenej v písomnej výzve objednávateľa na náhradu spôsobenej škody. Tejto povinnosti sa dodávateľ nezbaví zaplatením zmluvnej pokuty a objednávateľovi vzniká nárok na náhradu škody bez ohľadu na to, či je nesplnenie povinnosti sankcionované zmluvnou pokutou a bez ohľadu na zaplatenie zmluvnej pokuty a na jej výšku.
8) V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry Dodávateľa, má Dodávateľ právo uplatniť si u Objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania Objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania Objednávateľa
9) Lehota plnenia  2/2026 až  12/2026
10) Jeden výtlačok je v objeme 32 strán a 16 listov
11) Právo objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty je peňažnou pohľadávkou voči dodávateľovi a objednávateľ je oprávnený zaplatenie zmluvnej pokuty realizovať vzájomným započítaním pohľadávok, a teda uhradiť len časť faktúry vystavenej za daný mesiac dodávateľom zodpovedajúcu riadnemu a včasnému plneniu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti plniť povinnosť vyplývajúcu mu zo zmluvy.
12) Zmluvu je pred uplynutím dojednaného času okrem spôsobov uvedených vo všeobecných zmluvných podmienkach možné ukončiť písomnou výpoveďou objednávateľa s jednomesačnou výpovednou dobou z akéhokoľvek dôvodu aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná doba začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi.
13) Dodávateľovi vzniká povinnosť plniť (zabezpečovať tlač novín) v danom mesiaci až po doručení objednávky zo strany objednávateľa, pričom na vystavenie objednávky v danom mesiaci dodávateľ nemá právny nárok.
14) Dodávateľ je povinný zabezpečiť personálne kapacity a technické vybavenie tak, aby bol schopný realizovať predmet zmluvy v zmluvou predpokladaných objemoch a termínoch, s odbornou starostlivosťou, riadne a včas.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ilýrska 43-1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.02.2026 13:39 — 31.12.2026 13:39

1,00 komplet

23 190,00

22 030,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2025 13:40

14.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 194
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2025 13:43 - Vstupná ponuka 23 190,00 € Cena s DPH
10.11.2025 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 23 190,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS