• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20256914

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20256914

OF-304991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11600994

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36256871

INmed Slovakia s.r.o.

Stará Vajnorská 11841/37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplňujúci softvér pre rozšírenie RDG vyšetrení

Doplňujúci softvér pre rozšírenie RDG vyšetrení

  • 48180000-3 - Softvérový balík pre zdravotníctvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Doplňujúci softvér pre rozšírenie RDG vyšetrení
Funkcia
Doplňujúci SW a HW pre rozšírenie RDG vyšetrení.
Nezávislé multimodalitné diagnostické portálové riešenie pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov a 15 pripojiteľných užívateľských miest k hybridnému angio CT systému:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konfigurácia serveru - HW s licenciou MS Windows server 2025: Kapacita operačnej pamäti RAM: GB 192
Kapacita pevného disku: TB 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecné parametre prístroja - technická špecifikácia:
Postprocesingový diagnostický multimodalitný serverový portál pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov a 15 pripojiteľných užívateľských miest áno
Konfigurácia serveru - HW s licenciou MS Windows server 2025: áno
CPU: min. 1× Intel® Xeon® Gold 6430 (32 jadier) alebo ekvivalent áno
Archivačná jednotka pre záznam dát na USB áno
Kompatibilita s Windows 11, TLS 1.2 a SQL Server 2019 áno
Inštalácia diagnostického serveru do racku áno
Funkcia automatického ukladania, ktorá predchádza k strate dát áno
Komunikácia s PACS DICOM Conformance Statement kupujúceho, sieťový protokol TCP/IP, sieťová karta minimálne 1 Gb/s. DICOM Storage, Q/R." áno
Zálohovanie serveru v prípade výpadku prúdu pomocou UPS s výdržou minimálne 15 minút áno
Servis/výmena HW komponent, ako aj neustály upgrade SW licencií – min. Next Business Day garantovaný po dobu minimálne 5 rokov áno
Konfigurácia serveru - SW: áno
Multimodalitný serverový portál umožňujúci spracovať dáta z CT, MR a ďalších modalít, s Hardvérom dostatočného výkonu, rozsahu klientskych licencií a licencií Softvérov podľa požiadavky uvedenej nižšie, ktorá zaistí prácu s dátami od rôznych výrobcov a zobrazenie v diagnostickej kvalite. áno
Musí umožniť rýchle a bezpečné pripojenie na server z pracoviska mimo nemocnice (napr. z domova lekára) pri zachovaní plnohodnotnej práce so všetkými požadovanými aplikáciami bez obmedzenia a pri splnení všetkých požiadaviek na bezpečnosť pri nakladaní s dátami. áno
Pri plnom obsadení 6 súčasne pracujúcich užívateľov nesmie dochádzať k spomaleniu systému alebo oneskoreniam v spracovaní štúdií. Musí byť podporovaná inštalácia softvéru klientov na väčší počet počítačov (15 a viac). áno
Požadované SW vybavenie bude v plnom rozsahu k dispozícii na ľubovoľnom z nainštalovaných klientov, tj. ľubovoľný z klientov sa v ľubovoľnom okamihu môže stať jedným z 6 požadovaných súčasne pracujúcich užívateľov využívajúcich všetky možnosti softvéru servera popísaného nižšie. áno
Požadovaná je plná kompatibilita všetkých dodaných komponentov s PACS a NIS používaných v nemocnici áno
Základná softvérová výbava min. v rozsahu: 2D, 3D, 4D, MPR (multiplanárna rekonštrukcia), MPR curved (multiplanárna rekonštrukcia so zakrivením), MPR thick (multiplanárna rekonštrukcia širších vrstiev), MIP (maximum intensity projection), minIP (minimal intensity projection), VRT (volume vzdialeností a uhlov, SW pre automatické odstraňovanie kostí, DICOM Storage, Print a Query/Retrieve, Export dát v DICOM a niektorom štandardnom formáte na prezentačné účely ako je napríklad JPG, PNG, AVI formátu. (pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov) áno
SW pre CT cievnu analýzu min. v rozsahu: zahrňujúci pokročilú automatickú vaskulárnu analýzu so segmentáciou cievneho riečišťa, základného pomenovania, automatické vyhodnotenie a kvantifikácia stenóz, rekonštrukcia napriameného zobrazenia lúmen ciev (pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov) áno
Fotorealistické zobrazenie pre 3D a 4D rendering v reálnom čase (napr. Cinematic Rendering, Global Illumination, PRVR) (pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov) áno
Cardio software v rozsahu minimálne: Nástroje post-processingu pre CT angio srdca: musia automaticky označovať a umožňovať analýzu hlavných a vetviacich ciev (minimálne 20) Charakterizácia lézií v stene ciev (kalcifikované / mäkký plak, automatické zobrazenie a meranie: plocha a priemer lumenu; Plak – plocha, area; záťaž; pomer plochy steny a plochy lumenu, objem a plak index) áno
CT Kalciové skóre: 2D a 3D vizualizácia s automatickým vytváraním reportov s nameranými hodnotami a zobrazením hodnôt v grafe pre jednoduché porovnanie skupín rozdelených podľa veku, pohlavia či etnických skupín. áno
CT – Funkčná analýza srdca: Automatická segmentácia srdca, ľavej komory a myokardu vo všetkých časovo rekonštruovaných fázach, automatická kalkulácia základných parametrov vrátane výpočtu jednotlivých funkčných meraní (systolický objem, ejekčná frakcia), automatické rekonštrukcie v krátkej osi, dlhej osi a štvorkomorovom zobrazení srdca, automatické vytváranie reportu so všetkými nameranými hodnotami. (pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov) áno
Systém musí umožňovať, aby vybrané obrázky/dávky boli zoskupené a exportované ako jedna DICOM séria so zachovaním poradia zobrazenia. áno
Novo dodaný HW a SW musí spĺňať a obsahovať všetky už zakúpené, a doteraz používané SW licencie pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov, ktoré sa v súčasnosti na pracovisku používajú, musí obsahovať, a byť rozšírený o novú rozširujúcu licenciu pre pokročilú kardiovaskulárnu diagnostiku, takisto pre 6 súčasne pracujúcich užívateľov, byť plne kompatibilný s existujúcim SW a HW vybavením, a umožňovať jeho integráciu do pracovného prostredia. áno
Všetok požadovaný SW pre postprocesing musí byť vždy k dispozícii na prácu mimo akvizičnú konzolu CT prístroja / hybridného angio CT systému pre vyššie požadovaný počet súčasne pracujúcich lekárov. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba: min. 24 mesiacov
Zaškolenie obsluhy min. v rozsahu 3 x 6 hodín (aplikačné školenie, )
Inštalácia v cene.
Dodacie náklady v cene.
Dodanie a inštalácia po stavebnej pripravenosti po rekonštrukčných prácach sterilizácie rok 2025. Dovtedy možnosť uskladnenia u dodávateľa.
Lehota na dodanie: max. 60 dní od vyzvania na dodanie predmetu zákazky.
Splatnosť faktúr je 60 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Protikorupčná klauzula: 1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení,
c) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi,
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Odberateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Odberateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
9. V prípade, ak Odberateľ písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule:
a) Odberateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Odberateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Odberateľa voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Odberateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Odberateľa od Zmluvy.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Odberateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Odberateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Odberateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Odberateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov
a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Odberateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

17.11.2025 12:00 — 15.01.2026 12:00

1,00 balík

160 000,00

160 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2025 13:31

14.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 121
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2025 15:06 - Vstupná ponuka 159 500,00 € Cena bez DPH
11.11.2025 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 159 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS