• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2025 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2025 11:50

Detail zákazky Z20256906

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2025 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2025 11:50

Základné údaje

Z20256906

OF-304987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11623716

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity záložného úložiska

záložné úložisko, pamäťová jednotka, mechanika pevného disku

  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity záložného úložiska
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky a inštalácie rozšírenia kapacity existujúceho zariadenia HPE Storeonce 3660 o nasledovné položky:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
R7M22A - HPE StoreOnce 3660 96TB Upgrade Kit ks 2
HU4B2A3 - HPE 3Y Tech Care Basic Service ks 2
HU4B2A3YHM - HPE StoreOnce 3660 96TB Upgrade Kit Supp ks 2
HA124A1 - HPE Technical Installation Startup SVC ks 2
HA124A15VG - HPE StoreOnce 36xx Cap Upg Stup SVC ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba 3 roky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar bude vykazovať akékoľvek odchýlky od požadovaného predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní, faktúra bude zasielaná na adresu faktury@trnava-vuc.sk
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
Zariadenia nesmú byť v EoL/EoS; dodávateľ garantuje bezpečnostné updaty min. počas záručnej doby a oznámi EoL/EoS vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy, alebo jeho časť, ak tovar bude vykazovať akékoľvek odchýlky od požadovaného predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

26.11.2025 08:00 — 09.12.2025 14:00

10,00 ks

59 063,73

48 019,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2025 08:57

19.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2025 11:25 - Vstupná ponuka 59 063,73 € Cena s DPH
18.11.2025 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 59 052,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS