• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20256899

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20256899

OF-304513

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11609264

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bioanalyser

bioanalyser, DNA, kvantifikácia, elektroforéza

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bioanalyser
Funkcia
Zariadenie na automatickú elektroforézu DNA a RNA.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bioanalyser ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- automatizovaná elektroforéza DNA a RNA
- kontrola kvality DNA a RNA pre sekvenovanie druhej generácie
- objem použitej vzorky pre analýzu od 2 µl
- autonómna analýza min. 16 vzoriek
- možnosť odloženia čiastočne využitého spotrebného materiálu na neskôr
- kvantifikácia, stanovenie veľkosti a integrity vzorky
- určenie veľkosti a kvantifikácia DNA v rozsahu minimálne 35 bp – 60 kbp a od 5 pg/μL
- určenie veľkosti a kvantifikácia RNA v rozsahu minimálne 100 - 5000 nt a od 100 pg/μL
- high sensitivity verzie kitov pre analýzy DNA a RNA s nízkymi koncentráciami,
- systém kompatibilný aj s 8-jamkovými stripmi
- zobrazovanie separačných záznamov vo forme elektroferogramov, gélov a sumárnych tabuliek
- evaluácia integrity RNA pomocou paramet. RINe (ekvivalent štandardného parametra RNA Integrity Number) a integrity DNA pomocou unikátneho parametra DIN (DNA Integrity Number) alebo analog. parametrov
súčasť dodávky: softvér, príslušenstvo, spotrebný materiál pre inštaláciu a zaškolenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie a uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby) a likvidácie obalových častí, v ktorých bol predmet zákazky dodaný, inštruktáž pre rutinnú prevádzku a údržbu.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou.
4. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v pracovnom čase od 7.00 do 15.00 hod.
5. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
6. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa obchodný názov (značku/typ) predmetu zmluvy spolu s technickými parametrami, resp. dokladmi preukazujúcimi splnenie požadovanej špecifikácie, parametrov a vlastností tovaru. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar, technickú špecifikáciu a parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
8. Objednávateľ je povinný pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českomjazyku.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote a požadovanom množstve. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá preberací protokol so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Splatnosť faktúry je 30 dní od poskytnutia riadneho plnenia.
13. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu podatelna@tuzvo.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF.
14. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, kód projektu (uvedený v bode 24 Osobitných požiadaviek na plnenie) a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
15. Záručná doba na tovar je najmenej 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Servisná odozva do 72 hodín. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
16. Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov.
17. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu/ov alebo ekvivalentu/ov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
18. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
19. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
20. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
23. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
24. Predmet tejto zmluvy je financovaný z projektu: SPEN INTERREG PL-SK", kód projektu: PLSK.01.02-IP.01-0002/24.
25. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, a to v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledok finančnej kontroly oprávnenými osobami neumožňuje financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu.
27. Dodávateľ, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH týmto vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

20.11.2025 07:00 — 18.12.2025 15:00

1,00 ks

34 962,75

28 425,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2025 14:04

17.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 62
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.11.2025 08:20 - Vstupná ponuka 34 962,75 € Cena s DPH
17.11.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 34 932,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS