00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Bioanalyser
bioanalyser, DNA, kvantifikácia, elektroforéza
Tovar, Služba
|
1. Bioanalyser
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zariadenie na automatickú elektroforézu DNA a RNA. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Bioanalyser | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - | automatizovaná elektroforéza DNA a RNA |
| - | kontrola kvality DNA a RNA pre sekvenovanie druhej generácie |
| - | objem použitej vzorky pre analýzu od 2 µl |
| - | autonómna analýza min. 16 vzoriek |
| - | možnosť odloženia čiastočne využitého spotrebného materiálu na neskôr |
| - | kvantifikácia, stanovenie veľkosti a integrity vzorky |
| - | určenie veľkosti a kvantifikácia DNA v rozsahu minimálne 35 bp – 60 kbp a od 5 pg/μL |
| - | určenie veľkosti a kvantifikácia RNA v rozsahu minimálne 100 - 5000 nt a od 100 pg/μL |
| - | high sensitivity verzie kitov pre analýzy DNA a RNA s nízkymi koncentráciami, |
| - | systém kompatibilný aj s 8-jamkovými stripmi |
| - | zobrazovanie separačných záznamov vo forme elektroferogramov, gélov a sumárnych tabuliek |
| - | evaluácia integrity RNA pomocou paramet. RINe (ekvivalent štandardného parametra RNA Integrity Number) a integrity DNA pomocou unikátneho parametra DIN (DNA Integrity Number) alebo analog. parametrov |
| súčasť dodávky: | softvér, príslušenstvo, spotrebný materiál pre inštaláciu a zaškolenie |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do miestnosti určenej objednávateľom, inštalácie a uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby) a likvidácie obalových častí, v ktorých bol predmet zákazky dodaný, inštruktáž pre rutinnú prevádzku a údržbu. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Objednávateľ požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou. |
| 4. Objednávateľ požaduje dodať tovar v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v pracovnom čase od 7.00 do 15.00 hod. |
| 5. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 6. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| 7. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa obchodný názov (značku/typ) predmetu zmluvy spolu s technickými parametrami, resp. dokladmi preukazujúcimi splnenie požadovanej špecifikácie, parametrov a vlastností tovaru. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar, technickú špecifikáciu a parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| 8. Objednávateľ je povinný pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českomjazyku. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote a požadovanom množstve. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá preberací protokol so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Splatnosť faktúry je 30 dní od poskytnutia riadneho plnenia. |
| 13. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu podatelna@tuzvo.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. |
| 14. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, kód projektu (uvedený v bode 24 Osobitných požiadaviek na plnenie) a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 15. Záručná doba na tovar je najmenej 24 mesiacov od uvedenia tovaru do prevádzky. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Servisná odozva do 72 hodín. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 16. Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov. |
| 17. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktu/ov alebo ekvivalentu/ov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 18. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 19. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných odo dňa uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 20. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 23. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 24. Predmet tejto zmluvy je financovaný z projektu: SPEN INTERREG PL-SK", kód projektu: PLSK.01.02-IP.01-0002/24. |
| 25. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
| 26. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od záväzkového vzťahu s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, a to v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvného vzťahu a výsledok finančnej kontroly oprávnenými osobami neumožňuje financovanie projektu z prostriedkov mechanizmu. |
| 27. Dodávateľ, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH týmto vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
20.11.2025 07:00 — 18.12.2025 15:00
1,00 ks
34 962,75
28 425,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2025 14:04
17.11.2025 10:00
17.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.11.2025 08:20 - Vstupná ponuka | 34 962,75 | € | Cena s DPH |
| 17.11.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 932,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: