• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2025 08:54
  •    Zrušenie zákazky
    20.11.2025 08:57

Detail zákazky Z20256894

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2025 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2025 08:54
  •    Zrušenie zákazky
    20.11.2025 08:57

Základné údaje

Z20256894

OF-304927

zrušená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie kancelárie 2

kancelárska stolička, kancelársky stôl, kancelárske kreslo

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska ergonomická stolička
Funkcia
Kancelárska ergonomická stolička do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska ergonomická stolička ks 2
šírka cm 48
výška cm 119 - 127
hĺbka cm 43 - 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička - chrbát z priedušného poťahu z čiernej sieťoviny a látkovo čalúnený sedák. áno
Ergonomická kancelárska stolička, výškovo nastaviteľná bedrová opora, nastavenie výšky operadla up-down, výškovo nastaviteľná opierka hlavy, hĺbkovo nastaviteľný sedák, kolieska univerzálne pre všetky povrchy. áno
Nosnosť max. 120 kg. áno
Farba: čierna áno
 2. Kuchynská linka s pracovnou doskou, cestmajsterstvo Púchov
Funkcia
Kuchynská linka s pracovnou doskou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuchynská linka s pracovnou doskou, cestmajsterstvo Púchov celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie a montáž - Kuchynská linka zostava s vrchnými a spodnými skrinkami, spodné skrinky hĺbka do 500mm, výška 850mm, nie na nožičkách - 1x skrinka do rohu 950mm v nej 1x dvierka šírky 450mm (podľa náčrtu), 2x skrinka šírky 800mm s dvomi dvierkami (v jednej z nich bude osadený kuchynský drez vrátane príslušenstva k odpadu a vstavaný smetný kôš - obe súčasťou vybavenia, v druhej bude 1x polička v strede), 1x600mm s dvomi dvierkami a jednou poličkou, 1x 450mm s jednými dvierkami a jedna polička, 1x 300mm s troma zásuvkami; áno
Vrchné skrinky (výšky 600-650mm, hĺbky do 350mm) - skrinky šírky 2x 800mm dvojdvierkové s 2 policami, 1x 600mm dvojdvierková s 2 policami, 2x 450mm jednodvierková s 2 policami, 1x 300mm jednodvierková s 2 policami, v rohu otvorená policová skrinka. MATERIÁLY mdf dosky, korpus farba dub sonoma, dvierka farby šedá (napr. 7037), hrúbky dosky viac ako 1,6mm. Pracovná doska dĺžky 2,5m + 0,8m + 0,6m šírky 600mm a hrúbky nad 3cm, olemovaná (náčrt) farba tmavšia šedá; áno
Zástena dl. 2,5m a 2,4m výška 600mm farba biela matná olemovaná. Klasické úchytky vystúpené farba šedá/strieborná, LED osvetlenie pracovnej dosky (dl.4,0m) rohový profil s mliečnym krytom+ LED pásik. Drez nerezový s odkvapom dl. 600mm. Lišta medzi pracovnou doskou a zástenou (dĺ. cca 4,0m). Montáž celej zostavy na mieste SC TSK PU v kuchynke, pripevnenie horných poličiek na stenu, s výrezmi v pracovnej doske na kuchynský drez osadenie drezu a pracovná zasilikonovanie, drezová batéria osadená do drezu, pracovná doska v rohu prilepená do seba, zatavenie spoju, montáž LED svietidla. áno
Nákres v prílohe č. 1. áno
 3. Kuchynská linka s pracovnou doskou, cestmajsterstvo Prievidza
Funkcia
Kuchynská linka s pracovnou doskou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuchynská linka s pracovnou doskou, cestmajsterstvo Prievidza celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie a montáž - Kuchynská linka zostava s vrchnými a spodnými skrinkami, spodné skrinky hĺbka do 500mm a výška 850 mm, nie na nožičkách - 1x skrinka 600mm, kuchynský drez s odkvapom dl. 600mm vrátane príslušenstva k odpadu a vstavaný smetný kôš a s dvomi dvierkami, 1x skrinka šírky 800mm s dvierkami a 1 poličkou, 1x350mm s tromi zásuvkami; áno
Vrchné poličky (výšky 600mm, hĺbky 350mm) - šírky 1x 600mm dvojdvierková a 2 poličky, 1x 350mm jednodvierková a 2 poličky, šírky 1x 800mm dvojdvierková a 2 poličky; MATERIÁLY mdf dosky, korpus farba dub sonoma, dvierka farby šedá (napr. 7037), hrúbky dosky viac ako 1,6mm a pracovná doska šírky 600mm a dĺžky 1,8mm a hrúbky nad 3cm, farba tmavšia šedá, lemovanie dosky; Zástena dl. 1,8m, výška 600mm, farba biela matná olemovaná. Klasické úchytky vystúpené farba šedá/strieborná, LED osvetlenie pracovnej (dl. 1,8m) rohový profil s mliečnym krytom+ LED pásik. áno
Lišta medzi pracovnou doskou a zástenou (dĺ. cca 1,8m). Montáž celej zostavy na mieste SC TSK PD v kuchynke, pripevnenie horných poličiek na stenu, s výrezmi v pracovnej doske na kuchynský drez, drezová batéria osadená do drezu, osadenie drezu a zasilikonovanie, montáž LED svietidla. áno
 4. Kancelársky rohový stôl
Funkcia
Kancelársky rohový stôl do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky rohový stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písací stôl vyrobený z 25 mm hrubej laminovanej drevotrieskovej dosky. áno
Dezén čerešňa. áno
Materiál: drevotriesková doska s 2 mm ABS hranami. áno
Rozmery v prílohe č. 1 áno
 5. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 1
Výška cm 110-118
Šírka cm 72,5
Hĺbka cm 83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kreslo čalúnené, materiál priedušná tkanina. Ergonomicky tvarované operadlo. áno
Sedadlo: 62 x 56 x 51-59 cm áno
Opierka chrbta: šírka 68 x 59 cm. áno
Nosnosť 220 kg. áno
Farba: sivá áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje dodať všetky vrchné dosky, stoly a pracovné dosky opáskované ABS hranou.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

24.11.2025 08:55 — 31.01.2026 08:55

1,00 celok

3 630,00

3 630,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2025 08:56

20.11.2025 08:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2025 09:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 481
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2025 14:03 - Vstupná ponuka 3 629,00 € Cena bez DPH
11.11.2025 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 3 629,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS