17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Nákup a dodanie notebookov s príslušenstvom pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie
Notebook, dokovacia stanica, taška na notebook
Tovar, Služba
|
1. Notebook TYP 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spracovanie dát |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kompatibilita | notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné |
| Procesor – počet jadier | min. 6 |
| Procesor – cache | min. 10 MB |
| Procesor – frekvencia | min. 3,30 GHz |
| Pamäť- typ: | DDR4 |
| Pamäť - veľkosť: | min. 8 GB |
| Disk - typ: | M.2 PCIe SSD |
| Disk - veľkosť: | min. 512 GB |
| Displej - veľkosť: | 15,6“ alebo 16“ |
| Displej - typ: | LCD |
| Displej - podsvietenie: | LED alebo WLED |
| Displej - povrch: | matný |
| Grafická karta: | zdieľaná |
| Porty a konektivita: | min. 2x USB 3.2 |
| Porty a konektivita: | min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C) |
| Porty a konektivita: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) |
| Porty a konektivita: | bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax |
| Porty a konektivita: | Bluetooth |
| Porty a konektivita: | webová kamera |
| Porty a konektivita: | Smart Card |
| Ďalšia výbava: | TouchPad |
| Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: | SK/CZ |
| Ďalšia výbava: | numerická časť |
| Ďalšia výbava: | TPM modul |
| Batéria: | kapacita min. 51 Wh |
| Adaptér: | 65 W adaptér |
| Operačný systém: | predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit |
| Materiál: | hliník, hliník a horčík alebo celokovový |
| Farba: | čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá |
| Hmotnosť: | max. 1,78 kg |
|
2. Taška na notebook TYP 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kompatibilita: | notebooky do veľkosti 15,6“ alebo 16“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 1 |
| Farba: | čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá |
| Materiál: | polyester |
| Určenie: | pre dospelých, unisex |
|
3. Notebook TYP 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spracovanie dát |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kompatibilita | notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné |
| Procesor – počet jadier | min. 6 |
| Procesor – cache | min. 10 MB |
| Procesor – frekvencia | min. 3,3 GHz |
| Pamäť- typ: | min. DDR4 |
| Pamäť - veľkosť: | min. 8 GB |
| Disk - typ: | M.2 PCIe SSD |
| Disk - veľkosť: | min. 512 GB |
| Displej - veľkosť: | 14“ |
| Displej - typ: | LCD |
| Displej - podsvietenie: | LED alebo WLED |
| Displej - povrch: | matný |
| Grafická karta: | zdieľaná |
| Porty a konektivita: | min. 2x USB 3.2 |
| Porty a konektivita: | min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C) |
| Porty a konektivita: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) |
| Porty a konektivita: | bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax |
| Porty a konektivita: | Bluetooth |
| Porty a konektivita: | webová kamera |
| Porty a konektivita: | Smart Card |
| Ďalšia výbava: | TouchPad |
| Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: | SK/CZ |
| Ďalšia výbava: | TPM modul |
| Batéria: | kapacita min. 51 Wh |
| Adaptér: | 65 W adaptér |
| Operačný systém: | predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit |
| Materiál: | hliník, hliník a horčík alebo celokovový |
| Farba: | čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá |
| Hmotnosť: | max. 1,46 kg |
|
4. Taška na notebook TYP 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kompatibilita s položkou č. 3 (notebook TYP 2) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kompatibilita: | notebooky do veľkosti 14“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 2 |
| Farba: | čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá |
| Materiál: | polyester |
| Určenie: | pre dospelých, unisex |
|
5. Dokovacia stanica
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1) a položkou č. 3 (notebook TYP 2), napájanie a pripojenie k notebooku pomocou USB-C. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Požadovaný počet | ks | 40 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Porty a konektory: | min. 2x USB 3.0 alebo vyšší |
| Porty a konektory: | min. 1x USB 3.0 (alebo vyšší) alebo USB Type-C |
| Porty a konektory: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) 10/100/1000Mbit |
| Porty a konektory: | min. 1x HDMI |
| Porty a konektory: | min. 2x DisplayPort |
| Porty a konektory: | tlačidlo na zapnutie a vypnutie notebooku (pomocou tlačidla na zapnutie a vypnutie umiestnenom na dokovacej stanici sa musí dať notebook zapnúť alebo vypnúť) |
| Názov |
| I.PLNENIE |
| I.1 Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „Objednávateľ“ alebo „my“) požaduje nákup a dodanie 40 (štyridsať) kusov notebookov s dokovacími stanicami a prenosnými taškami (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie. |
| I.2 Miesto dodania predmetu zákazky je sídlo Objednávateľa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava. |
| I.3 Vrátane dopravy na miesto dodania predmetu zákazky. |
| I.4 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluva“) nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie predmetu plnenia podľa Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail; |
| b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
| c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia. |
| I.5 Predmet plnenia musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a v originálnom vyhotovení. |
| I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v Opisnom formulári, resp. v Zmluve. |
| 1.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 20 (dvadsať) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
| I.8 Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec Objednávateľa oprávnený na prevzatie tovaru, ktorý skontroluje úplnosť tovaru a potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom Dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Oprávnené osoby nie sú povinné prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v Zmluve alebo je viditeľne poškodený tovar alebo jeho obal. |
| I.9 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené notebooky alebo počítače určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 40 (štyridsať) kusov Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov. |
| II. CENA |
| II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nákladov na dopravu, na miesto dodania tovaru a ekologickej likvidácie. |
| II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní v Prílohe č. 1 všetky jednotkové ceny v EUR s DPH, zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta. |
| II.4 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) účinných v čase poskytnutia plnenia. |
| II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom Slovenskej republiky č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
| III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar. |
| III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
| IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
| IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu alebo dodacieho listu Objednávateľom a Dodávateľom. |
| V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| V.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne za každý aj začatý deň, v ktorom Dodávateľ nedodržal požiadavky na dodanie predmetu plnenia uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v opisnom formulári, resp. v Zmluve. |
| V.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa Zmluvy, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. |
| V.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
| VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| VI.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v Zmluve. |
| VI.2 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022. |
| VI.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bajkalská 21/A, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.11.2025 08:00 — 08.12.2025 15:30
120,00 ks
52 310,79
42 529,10
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2025 14:03
14.11.2025 10:00
14.11.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.11.2025 12:56 - Vstupná ponuka | 52 305,75 | € | Cena s DPH |
| 13.11.2025 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 118,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: