• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2025 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 15:00

Detail zákazky Z20256872

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2025 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 15:00

Základné údaje

Z20256872

OF-304558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11586489

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52582191

GADAM s. r. o.

10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mimozáručná oprava, profylaxia, kalibrácia a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

Oprava, profylaxia, kalibrácia a údržba kopírovacích strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50310000-1 - Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava, profylaxia, kalibrácia a údržba kopírovacích strojov
Funkcia
Mimozáručné oprava, profylaxia a kalibrácia tlačiarní EPSON WF-C878R a C879R vr. Náhradných dielov, tovaru a materiálu použitého pri servise v počte 10 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EPSON WF-C878R, WF-C879R ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Vrátane dopravy na miesto plnenia.
• Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy .
• Dodávateľ musí byť autorizovaným servisným partnerom pre dané zariadenia teda – EPSON WorkForce  s potvrdením výrobcu pre objednávateľa. Pokiaľ takéto potvrdenie nedoloží alebo takýmto partnerom nie je pred začatím servisu objednávateľ je oprávnený tento tovar / túto službu neprevziať.
• Použitý materiál a tovar musí byť originálny EPSON, nie náhrada, nie použitý, nie rozbalený.
• Záruka na použitý materiál a tovar minimálne 12 mesiacov
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, služby tento tovar neprevziať.
• Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
• Vrátane diagnostiky a náhradných dielov
• Vrátane inštalácie na mieste plnenia
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
• Dodanie a vykonanie do 7 dní od platnosti zmluvy.
• Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
• Objednávateľ má po odporučení dodávateľom právo na rozhodnutie o riešení opravy na základe odporučení dodávateĺa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.11.2025 11:50 — 18.11.2025 11:50

12,00 ks

8 330,90

8 330,90

Objednávateľ má po dokončení dodávateľom právo na rozhodnutie o riešení opravy na základe odporučení dodávateľa. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.11.2025 12:07

12.11.2025 11:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2025 12:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 303
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2025 13:42 - Vstupná ponuka 8 330,90 € Cena bez DPH
11.11.2025 16:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 745,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS