• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 12:35

Detail zákazky Z20256869

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 12:35

Základné údaje

Z20256869

OF-304832

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11586511

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom.

vysokozdvižný vozík, oprava a ošetrovanie vysokozdvižných vozíkov

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a ošetrovanie vysokozdvižných vozíkov objednávateľa v množstvách a úkonoch uvedených v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B; rok výroby 1984 ks 1
Vysokozdvižný vozík stredný DVHM-3522-LX,rok výroby 1989 ks 1
Vysokozdvižný vozík terénny DVHM-3222-T; rok výroby 1988 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úkony - oprava úniku hydraulického oleja zo zdvíhacieho mechanizmu, nastavenia voľnobežných otáčok motora, vykonanie OPaOS zdvíhacieho zariadenia s vydaním protokolu o vykonaní OPaOS, výmena motorového oleja, výmena olejového filtra, výmena palivového filtra. Opravu a ošetrenie vykonať v stredisku objednávateľa na adrese: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. V prípade nutnosti prepravy techniky do strediska dodávateľa služby uhradí dodávateľ služby poplatky za prepravu techniky zo strediska objednávateľa do strediska dodávateľa a tiež poplatky za prepravu techniky späť do strediska dodávateľa Vysokozdvižný vozík DESTA MV-12 B; rok výroby 1984
Úkony - Odstránenie úniku nafty z palivovej sústavy, pretesnenie plaváku v palivovej nádrži, výmena veka palivovej nádrže, výmena motorového oleja, výmena olejového filtra, výmena palivového filtra. Opravu a ošetrenie vykonať v stredisku objednávateľa na adrese: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. V prípade nutnosti prepravy techniky do strediska dodávateľa služby uhradí dodávateľ služby poplatky za prepravu techniky zo strediska objednávateľa do strediska dodávateľa a tiež poplatky za prepravu techniky späť do strediska dodávateľa. Vysokozdvižný vozík stredný DVHM-3522-LX,rok výroby 1989
Úkony - Výmena motorového oleja, výmena palivového filtra, výmena olejového filtra. Opravu a ošetrenie vykonať v stredisku objednávateľa na adrese: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. V prípade nutnosti prepravy techniky do strediska dodávateľa služby uhradí dodávateľ služby poplatky za prepravu techniky zo strediska objednávateľa do strediska dodávateľa a tiež poplatky za prepravu techniky späť do strediska dodávateľa. Vysokozdvižný vozík terénny DVHM-3222-T; rok výroby 1988
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom
Objednávateľ požaduje aby bola oprava a ošetrenie vykonaná v stredisku objednávateľa na adrese: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. V prípade nutnosti prepravy techniky do strediska dodávateľa služby uhradí dodávateľ služby poplatky za prepravu predmetnej techniky zo strediska objednávateľa do strediska dodávateľa a tiež poplatky za prepravu predmetnej techniky späť do strediska dodávateľa.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.11.2025 11:26 — 28.11.2025 11:26

1,00 Celý predmet zákazky

3 000,00

2 438,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2025 11:26

11.11.2025 12:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 127
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2025 12:16 - Vstupná ponuka 2 998,74 € Cena s DPH
11.11.2025 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 997,51 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS