• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 08:40

Detail zákazky Z20256866

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 08:40

Základné údaje

Z20256866

OF-304861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11586431

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie, opravy a údržba meradiel na meranie tepelných a technických veličín

kalibrácia, overenie, meradlo, váha, analyzátor dychu, teplomer s vlhkomerom, metrologický výkon

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácie, opravy a údržba meradiel na meranie tepelných a technických veličín
Funkcia
Predmetom zákazky je kalibrácia uvedených meracích prístrojov a vykonanie záznamu o kalibrácii do prevádzkovej dokumentácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplomer s vlhkomerom HAAR-SYNTH.HYGRO ks 12
Váha digitálna CAS do 15 kg (Typ AP6/15 – zle čitateľný štítok, rok výroby 2003) - Kalibrácia váhy bude vykonaná dodávateľom v stredisku objednávateľa – Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. ks 1
Váha mechanická plošinová do 200 kg, typ V4-2, rok výroby 1971 - Kalibrácia váhy bude vykonaná dodávateľom v stredisku objednávateľa – Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Realizácia služby v pracovných dňoch od 9,00 hod. do 14,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu pri realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Zhotoviteľ musí vystaviť overovací kalibračný protokol a vykonať záznam o vykonaní kalibrácie do prevádzkovej dokumentácie.
Kalibráciu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Vykonanie služby do 10.12.2025.
Kalibrácia váh bude vykonaná dodávateľom v stredisku objednávateľa – Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.11.2025 10:09 — 28.11.2025 10:09

1,00 Celý predmet zákazky

740,00

740,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2025 10:11

11.11.2025 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2025 14:18 - Vstupná ponuka 739,97 € Cena s DPH
10.11.2025 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 738,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS