• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2025 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:50

Detail zákazky Z20256816

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2025 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:50

Základné údaje

Z20256816

OF-304846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579783

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákladná accu štvorkolka

štvorkolka

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladná accu štvorkolka
Funkcia
vybavenie pracoviska - práca v teréne - robustná, výkonná nákladná akumulátorová štvorkolka potrebná pre najrôznejšie práce v teréne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nákladná accu štvorkolka ks 1
Výkon motora W 3000
Akumulátor - napätie V 72
Akumulátor - kapacita Ah 52
Rýchlosť km/h 53
Rázvor náprav cm 186
Počítaný dojazd km 66
Zaťaženie kg 475
Dĺžka cm 288
Šírka cm 120
Výška cm 140
Hmotnosť kg 430
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon 4x4
Stúpanie s/bez nákladu min. 20/30 °
Brzdy predné/zadné kotúčové
Kolesá predné min. 25x8-12" //  zadné min. 25x10-12 "
Pneumatiky terénne áno
Korba sklápacia áno
Korba sklápacia - vonkajšie rozmery 150 x 110 x 43 cm
Dodanie skompletizované a nastavené áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava na miesto plnenia, odskúšanie, odovzdanie dokladov a kľúčov na riadne užívanie, zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny). Tovar bude prevzatý objednávateľom po posúdení splnenia podmienok minimálnych technických parametrov a skúške funkčnosti.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, ktorej zodpovedá popis napr. štvorkolka HECHT FARMIS.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého a nepoškodeného tovaru - štvorkolky vrátane technickej dokumentácie a 2 kľúčov.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh plnenia, a to doklady/údaje preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
7. Dodanie - odovzdanie predmetu zákazky sa požaduje v mieste sídla objednávateľa, v stanovenej lehote, v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Pri dodaní - odovzdaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií návrhu plnenia.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
13. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
14. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
15. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov bez obmedzenia počtu kilometrov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
17. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

14.11.2025 08:00 — 12.12.2025 14:00

1,00 ks

4 500,00

3 658,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2025 10:52

11.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2025 14:13 - Vstupná ponuka 4 499,99 € Cena s DPH
10.11.2025 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka 4 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS