00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Nákladná accu štvorkolka
štvorkolka
Tovar, Služba
|
1. Nákladná accu štvorkolka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - práca v teréne - robustná, výkonná nákladná akumulátorová štvorkolka potrebná pre najrôznejšie práce v teréne |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Nákladná accu štvorkolka | ks | 1 | ||
| Výkon motora | W | 3000 | ||
| Akumulátor - napätie | V | 72 | ||
| Akumulátor - kapacita | Ah | 52 | ||
| Rýchlosť | km/h | 53 | ||
| Rázvor náprav | cm | 186 | ||
| Počítaný dojazd | km | 66 | ||
| Zaťaženie | kg | 475 | ||
| Dĺžka | cm | 288 | ||
| Šírka | cm | 120 | ||
| Výška | cm | 140 | ||
| Hmotnosť | kg | 430 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Pohon | 4x4 |
| Stúpanie s/bez nákladu | min. 20/30 ° |
| Brzdy predné/zadné | kotúčové |
| Kolesá | predné min. 25x8-12" // zadné min. 25x10-12 " |
| Pneumatiky terénne | áno |
| Korba sklápacia | áno |
| Korba sklápacia - vonkajšie rozmery | 150 x 110 x 43 cm |
| Dodanie skompletizované a nastavené | áno |
| Názov |
| 1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava na miesto plnenia, odskúšanie, odovzdanie dokladov a kľúčov na riadne užívanie, zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny). Tovar bude prevzatý objednávateľom po posúdení splnenia podmienok minimálnych technických parametrov a skúške funkčnosti. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, ktorej zodpovedá popis napr. štvorkolka HECHT FARMIS. |
| 3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého a nepoškodeného tovaru - štvorkolky vrátane technickej dokumentácie a 2 kľúčov. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh plnenia, a to doklady/údaje preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| 5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 7. Dodanie - odovzdanie predmetu zákazky sa požaduje v mieste sídla objednávateľa, v stanovenej lehote, v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Pri dodaní - odovzdaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií návrhu plnenia. |
| 8. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 12. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 13. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 14. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 15. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov bez obmedzenia počtu kilometrov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 17. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. |
| 17. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
14.11.2025 08:00 — 12.12.2025 14:00
1,00 ks
4 500,00
3 658,53
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2025 10:52
11.11.2025 11:00
11.11.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.11.2025 14:13 - Vstupná ponuka | 4 499,99 | € | Cena s DPH |
| 10.11.2025 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 499,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: