308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
46909460
JGV trade s.r.o.
V úvoze 11, Košice, 04001, SVK
Obstarávanie 3 kusov kancelárskych stoličiek .
stoličky
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske stoličky 3 kusy ( napr.typ YENKEE YGC 500BK FISHBONE)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ergonomická kancelárska stolička s otočnou konštrukciou - mechanizmus s funkciou naklápania sedadla a operadla, materiál poťahu - sieťovina - konštrukcia plastová, ergonomicky tvarovaná - kolieska nylonové, pogumované, vhodné na mäkké aj tvrdé podlahy, veľkosť koliesok 60 mm - podrúčky - nastaviteľné (výška, hĺbka, rotácia) |
| opierka hlavy - výškovo a uhlovo nastaviteľná, potiahnutá sieťovinou - bedrová opierka - konštrukcia – 9 dvojkrídlových podpierok, 4 úrovne prítlaku - uhol výkyvu operadla: 90° – 135° - výška sedu: 48 – 56 cm - nosnosť: 120 kg - hmotnosť stoličky: cca 15,3 kg - farba čierna |
| Názov |
| Cena vrátane dodávky . Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, nie opotrebovaný či testovaný, v originálnom balení. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky. |
| Dodávateľ predloží emailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
| Rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlene na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúre) Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru v sídle Objednávateľa iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
| Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje. |
| Objednávateľ požaduje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu uvedenú na objednávke za účelom upresnenia konkrétneho miesta a času plnenia. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch v čase dohodnutom s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
| Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť. |
| Financovanie: Zdroje EÚ EFRR 69,93% Národné zdroje Štátny rozpočet 15,33% Pro-rata 6,74% Prijímateľ - verejný obstarávateľ 8,00 % |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
21.11.2025 10:20 — 10.12.2025 10:22
3,00 ks
681,10
553,74
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2025 08:09
17.11.2025 10:20
17.11.2025 10:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.11.2025 09:26 - Vstupná ponuka | 681,00 | € | Cena s DPH |
| 14.11.2025 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 615,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: