• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 11:15

Detail zákazky Z20256809

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2025 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.11.2025 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    17.11.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.11.2025 11:15

Základné údaje

Z20256809

OF-304851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11609270

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

46909460

JGV trade s.r.o.

V úvoze 11, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstarávanie 3 kusov kancelárskych stoličiek .

stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky 3 kusy ( napr.typ YENKEE YGC 500BK FISHBONE)
Funkcia
ergonomická kancelárska stolička s otočnou konštrukciou - mechanizmus s funkciou naklápania sedadla a operadla, materiál poťahu - sieťovina - konštrukcia plastová, ergonomicky tvarovaná - kolieska nylonové, pogumované, vhodné na mäkké aj tvrdé podlahy, veľkosť koliesok 60 mm - podrúčky - nastaviteľné (výška, hĺbka, rotácia)
opierka hlavy - výškovo a uhlovo nastaviteľná, potiahnutá sieťovinou - bedrová opierka - konštrukcia – 9 dvojkrídlových podpierok, 4 úrovne prítlaku - uhol výkyvu operadla: 90° – 135° - výška sedu: 48 – 56 cm - nosnosť: 120 kg - hmotnosť stoličky: cca 15,3 kg - farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dodávky . Predmet plnenia musí byť nový, nepoužitý, nie opotrebovaný či testovaný, v originálnom balení. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky.
Dodávateľ predloží emailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlene na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúre) Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia tovaru v sídle Objednávateľa iné náklady potrebné na realizáciu zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
Objednávateľ požaduje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu uvedenú na objednávke za účelom upresnenia konkrétneho miesta a času plnenia. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch v čase dohodnutom s kontaktnou osobou Objednávateľa.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť.
Financovanie: Zdroje EÚ EFRR 69,93% Národné zdroje Štátny rozpočet 15,33% Pro-rata 6,74% Prijímateľ - verejný obstarávateľ 8,00 %
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

21.11.2025 10:20 — 10.12.2025 10:22

3,00 ks

681,10

553,74

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2025 08:09

17.11.2025 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.11.2025 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2025 09:26 - Vstupná ponuka 681,00 € Cena s DPH
14.11.2025 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 615,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS