• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:00

Detail zákazky Z20256789

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:00

Základné údaje

Z20256789

OF-304466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579831

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47989262

WE-COMPANY s.r.o.

Hlavná 60/97, Zemplínske Hámre, 06777, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely a príslušenstvo do stanov

Modulárna (mobilná) podlaha

  • 44112220-6 - Nepravé podlahy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modulárna (mobilná) podlaha
Funkcia
Modulárna (mobilná) podlaha pre stany
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množsto m2 771
Rozmer segmentu mm 300 x 250 1000 x 1000
Hrúbka segmentu mm 25
Statické zaťaženie t/m2 30 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba odtiene tmavej šedej alebo čiernej
Materiál polypropylén, co-polymér
Spojenie segmentov kĺbové spoje, perá a drážky
Vlastnosti inertná a nevodivá
Vlastnosti odolná voči rozpúšťadlám a chemikáliám
Vlastnosti odolná voči UV žiareniu
Vlastnosti nekorodujúca, nehorľavá
Vlastnosti protišmykový povrch
Vlastnosti odolná voči nárazom
Vlastnosti možnosť nábehových klinov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi: mailová adresa - podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením presnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny vrátane DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa, - fotografie, resp. prospekty dodávaného tovaru.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, oboznámi dodávateľa s výsledkom posúdenia predložených dokladov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú špecifikáciu tento neprevziať.
Všetky predkladané dokumenty (návod na montáž podlahy, návod na manipuláciu) musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1. akostnej triedy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje jednorázové dodanie do miesta plnenia a zároveň, pri dodávke tovaru prítomnosť oprávneného zástupcu dodávateľa.
Faktúra bude vystavená jednorázovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú vystavené a potvrdené dodacie listy.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného množstva tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.11.2025 07:00 — 28.11.2025 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

66 999,90

54 471,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2025 08:13

11.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 77
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2025 14:12 - Vstupná ponuka 66 999,90 € Cena s DPH
11.11.2025 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 66 789,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS