• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 13:31
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 15:15

Detail zákazky Z20256777

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 13:31
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 15:15

Základné údaje

Z20256777

OF-304824

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579767

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47916206

WOOD - B s.r.o

Považská 30, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevoobrábacie stroje a príslušenstvo

CNC obrábacie centrum

  • 42642100-9 - Obrábacie stroje na drevo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CNC obrábacie centrum
Funkcia
CNC obrábacie centrum je multifunkčný stroj na automatizované a vysoko presné obrábanie rôznych materiálov, ako sú kovy, plasty, drevo a kompozity. Používa sa na výrobu zložitých súčiastok a komponentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CNC obrábacie centrum štvorosé ks 1
Veľkosť stola mm 3250x1250
Frézovacie elektrovreteno - výkon kW 12,5
Frézovacie elektrovreteno - otáčky ot/min 24000
Počet horizontálnych vretien vŕtacej hlavice ks 8
Počet vertikálnych vretien vŕtacej hlavice ks 12
Drážkovacia píla vŕtacej hlavice - rozmer mm 120
Nástroje otočného meniča nástrojov ks 16
Maximálna dĺžka nástroja (bez výšky obrobku), mm 200
Rýchlosť pojazdu pozdĺž osí X/Y/Z m/min 80/40/30
Výkon serva pre pohyb portálu a vretena pozdĺž osí X/Y/Z, kW 1,8/1,3/1,3
Celková spotreba energie, kW 26
Produktivita vývev m3/hod 160
Celkové rozmery (DxŠxV) mm 5200x3200x2900
Váha kg 4000 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrolný systém áno
Ovládací pult na riadenie stroja, modelovanie, editáciu, tvorbu riadiacich programov áno
Upínací system typ HSK- 63F
Otočný menič nástrojov áno
Snímač kalibrácie nástroja áno
Typ stola Pohyblivé traverzy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú a podrobnú cenovú špecifikáciu s uvedením presných obchodných názvov, jednotkových cien bez DPH, výšky DPH, jednotkových cien s DPH x množstvo, celkovej zmluvnej ceny bez DPH a celkovej zmluvnej ceny s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu preddavok v súlade s § 19 ods. 9 písm. a) zákona č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov na kúpnu cenu predmetu zmluvy dohodnutej podľa článku II  tejto kúpnej zmluvy vo výške 100% a to na základe vystavenej preddavkovej faktúry. Preddavok sa započítava do kúpnej ceny predmetu zmluvy. Predávajúci vyhotoví preddavkovú faktúru a doručí ju na kontaktnú adresu.
V prípade, že kúpna zmluva zanikne na základe dohody zmluvných strán alebo odstúpením od kúpnej zmluvy jednou zo zmluvných strán, predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatený preddavok v plnej výške a to najneskôr do 30 dní odo dňa podpísania dohody o ukončení kúpnej zmluvy alebo doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že zaplatený preddavok nikdy neprepadá v prospech predávajúceho a nemá charakter zmluvnej pokuty, sankcie, náhrady škody či zabezpečovacej zálohy.
Zmluvné strany sa dohodli, že povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma v prospech účtu predávajúceho. Predávajúci je povinný odo dňa prijatia preddavku vystaviť príslušný účtovný doklad k prijatej platbe v zmysle platných právnych predpisov.
Kupujúci uhradí kúpnu cenu formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti preddavkovej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu pri splnení podmienok uvedených v tejto kúpnej zmluve. Kupujúci si splní svoj záväzok zaplatiť kúpnu cenu bankovým prevodom v prospech účtu predávajúceho uvedeného v tejto kúpnej zmluve.
Kupujúci je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť preddavkovej faktúry a vrátiť predávajúcemu faktúru bez zaplatenia najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Oprávneným vrátením preddavkovej faktúry prestáva plynúť lehota jej splatnosti. Nová 30 dňová lehota splatnosti začne plynúť znova odo dňa doručenia novej, resp. opravenej preddavkovej faktúry kupujúcemu.
Objednávateľ požaduje predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného tovaru v 1. akostnej triede.
Tovar musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Dňom účinnosti odstúpenia od tejto kúpnej zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán podľa tejto kúpnej zmluvy. Odstúpením od zmluvy nie je dotknutý nárok oprávnenej strany na náhradu škody, na uplatnenie zmluvnej pokuty v zmysle OPET a vrátenie preddavku, ak bol predávajúcemu poskytnutý v zmysle článku II  tejto kúpnej zmluvy.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy jednou zo zmluvných strán, predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatený preddavok v plnej výške a to najneskôr do 30 dní odo dňa podpísania dohody o ukončení kúpnej zmluvy alebo doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že zaplatený preddavok nikdy neprepadá v prospech predávajúceho a nemá charakter zmluvnej pokuty, sankcie, náhrady škody či zabezpečovacej zálohy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12.11.2025 14:42 — 01.06.2026 12:32

1,00 ks

90 097,50

73 250,00

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2025 12:35

11.11.2025 13:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 13:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 108
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2025 13:27 - Vstupná ponuka 90 097,50 € Cena s DPH
11.11.2025 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 90 048,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS