• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:10

Detail zákazky Z20256770

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 11:10

Základné údaje

Z20256770

OF-304833

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579779

Objednávateľ

00165859

Okresný súd Žilina

Hviezdoslavova 28, Žilina, 01059, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2026 od 00.00 SEČ do 31.12. 2026 do 23.59 SEČ.
Dodávka elektrickej energie, vrátane distribučných služieb, musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými predpismi SR v platnom znení ( zákon č. 251/2012 Z .z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou s mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1: predpokladaná ročná spotreba MWh 135
Odberné miesto č. 2: predpokladaná ročná spotreba MWh 5
Odberné miesto č. 3: predpokladaná ročná spotreba MWh 45
Počet odberných miest ks 3
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie spolu OM na rok 2025 MWh 185
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta č. 1 610523
EIC odberného miesta č. 1 24ZSS7216860000Q
Adresa odberného miesta č. 1 P. O. Hviezdoslavova 28, 010 59 Žilina
Napäťová úroveň odberného miesta č. 1 NN
Typ merania odberného miesta č. 1 A
Počet fáz odberného miesta č. 1 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 1 200 A
Distribučná sadza odberného miesta č. 1 C5 SSE-D Profil 2T
Rezervovaná kapacita - ročná 131,6 MWh
Číslo odberného miesta č. 2 610524
EIC odberného miesta č. 2 24ZSS7218384000D
Adresa odberného miesta č. 2 D. Dlabača 796/39, 010 59 Žilina
Napäťová úroveň odberného miesta č. 2 NN
Typ merania odberného miesta č. 2 A
Počet fáz odberného miesta č. 2 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 2 32 A
Distribučná sadzba odberného miesta č. 2 C7 SSE-D Profil 2P
Rezervovaná kapacita- ročná 21,1 MWh
Číslo odberného miesta č. 3 610463
EIC odberného miesta č. 3 24ZSS72112500003
Adresa odberného miesta č. 3 Ul. 17. novembra č. 1256, 022 01 Čadca
Napäťová úroveň odberného miesta č. 3 NN
Typ merania odberného miesta č.3 A
Počet fáz odberného miesta č. 3 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 3 100 A
Rezervovaná kapacita- ročná 45 MWh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesta, bez sankcií.
Množstvo odobratej elektrickej energie je predpokladané a je určené podľa skutočnej spotreby v predchádzajúcich dvoch rokoch.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email).
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky, atď.).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej  spotreby elektrickej energie.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávky elektrickej energie. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu elektrickej energie k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu elektrickej energie a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného vzťahu dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný takúto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 28, 010 59 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

185,00 MWH

50 063,30

42 070,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.11.2025 10:10

11.11.2025 10:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 10:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2025 12:37 - Vstupná ponuka 39 102,23 € Cena bez DPH
10.11.2025 22:40 - Najvýhodnejšia ponuka 38 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS