37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
31628541
SATES, a.s.
Slovenských partizánov 1423/1, Považská Bystrica, 01701, SVK
Cestné smerové stĺpiky a príslušenstvo 2
smerové stĺpiky, odrážače, olepy, zvodidlové stĺpiky
Tovar
|
1. Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710) - označený textom SÚC TTSK
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezpečnostné zariadenie zabezpečujúce bezpečnosť cestnej premávky a to najmä za zníženej viditeľnosti a v nočných hodinách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710) - označený textom SÚC TTSK | ks | 3630 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii | |
| - Minimálna životnosť stĺpika | 2 roky |
| - Odrážače typu R1, trieda 3 |
|
2. Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezpečnostné zariadenie zabezpečujúce bezpečnosť cestnej premávky a to najmä za zníženej viditeľnosti a v nočných hodinách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710) | ks | 1106 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii | |
| - Minimálna životnosť stĺpika | 2 roky |
| - Odrážače typu R1, trieda 3 |
|
3. Zvodidlový smerový stĺpik 550mm s držiakom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezpečnostné zariadenie zabezpečujúce bezpečnosť cestnej premávky a to najmä za zníženej viditeľnosti a v nočných hodinách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zvodidlový smerový stĺpik 550mm s príslušenstvom (držiakom) + montážny materiál | ks | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii | |
| - Minimálna životnosť stĺpika | 2 roky |
| - Montážny materiál s antikoróznou úpravou. | |
| - Odrážače typu R1, trieda 3 |
|
4. Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710) - doplnený o výstrahu - označený textom SÚC TTSK
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezpečnostné zariadenie zabezpečujúce bezpečnosť cestnej premávky a to najmä za zníženej viditeľnosti a v nočných hodinách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Cestný smerový stĺpik 1500 mm s trojuholníkovým profilom (710) - doplnený o výstrahu - označený textom SÚC TTSK | ks | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii | |
| - Minimálna životnosť stĺpika | 2 roky |
| - Odrážače typu R1, trieda 3 |
|
5. Zvodidlový smerový stĺpik s trojuholníkovým profilom - s modrým výstražným znakom, s držiakom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezpečnostné zariadenie zabezpečujúce bezpečnosť cestnej premávky a to najmä za zníženej viditeľnosti a v nočných hodinách. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zvodidlový smerový stĺpik s trojuholníkovým profilom - s modrým výstražným znakom, s držiakom+ montážny materiál | ks | 540 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Stabilizované voči UV žiareniu a odolné voči korózii | |
| - Minimálna životnosť stĺpika | 2 roky |
| - Montážny materiál s antikoróznou úpravou | |
| - Odrážače typu R1, trieda 3 |
| Názov |
| Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je uzatvorenie zmluvy, ktorá má povahu Rámcovej dohody. |
| Cena zahŕňa aj náklady na dopravu do miesta plnenia, pričom miestami plnenia sú strediská objednávateľa v lokalitách Senica, Holíč, Sekule, Dunajská Streda, Veľký Meder a Šamorín. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za 1 ks predmetu zákazky do nej zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
| Objednávateľ zároveň oznámi Dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody . |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody. (V rozpočte sa požaduje uviesť jednotkové ceny jednotlivých druhov tovarov bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu v súlade s Rámcovou dohodou). |
| Jednotkové ceny, vrátane nákladov na dodanie tovarov na jednotlivé miesta plnenia sú maximálne a záväzné počas celej doby platnosti Rámcovej dohody. |
| Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody sa bude uskutočňovať podľa jeho aktuálnej potreby. |
| Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb Objednávateľa, pričom maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek, uvedených ako predpokladané alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody, sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany Objednávateľa. |
| Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač predložil Čestné vyhlásenie o subdodávkach po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody. |
| V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania Rámcovej dohody je Dodávateľ povinný Objednávateľovi najneskôr deň, ktorý predchádza dňu pred zmenou subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel plnenia, ktoré má Dodávateľ v úmysle zadať subdodávateľovi, konkrétnu časť plnenia, ktorú má subdodávateľ vykonať, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa vrátane údajov o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. |
| Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač predložil vyhlásenie o zhode, resp. vyhlásenie o parametroch na predmet zákazky bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody. |
| V prípade, ak Dodávateľ nie je priamo originálnym výrobcom tovaru, predloží platný doklad od výrobcu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie od výrobcu dodávať predmet zákazky v trvaní minimálne počas trvania zmluvy s Objednávateľom a certifikát o nemennosti parametrov, vydaný autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať kvalitatívne vlastnosti a technické parametre jednotlivých druhov predmetu dohody v súlade s Vyhláškou 30/2020 o dopravnom značení a v súlade s príslušnou platnou normou STN EN 12899-3, resp. technickými rezortnými predpismi vydanými Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja TP 105 účinnosť od 1.1.2017 a TP 105 účinnosť od 1.1.2022 Technické podmienky Použitie smerových stĺpikov a odrážačov. Jednotlivé položky predmetu dohody musia byť odolné voči vonkajším mechanickým a chemickým vplyvom, stabilizované proti UV žiareniu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar do určeného miesta plnenia v lehote do 15 pracovných dní odo dňa doručenia Čiastkovej objednávky, pričom súčasťou tejto Čiastkovej objednávky bude aj určenie konkrétneho miesta plnenia, t. j. uvedenie adresy konkrétneho strediska. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia Objednávateľovi a Objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
| V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je Dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky v zodpovedajúcej kvalite na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľa. |
| Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu Rámcovej dohody. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené Objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu plnenia. |
| Vystavenú faktúru pošle dodávateľ elektronicky na e-mailovú adresu "ekonomicke@spravaciest.sk". V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
| Splatnosť faktúry je 30 kal. dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 2 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, uvedeného v článku IV. Zmluvná cena, Celková cena predmetu Zmluvy, v závislosti od toho, ktorá z týchto právnych skutočností nastane skôr. |
| Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač označil cestné smerové stĺpiky 1500 mm textom: SÚC TTSK (Položka č. 1 a č. 4 formulára: 3 730 ks). Úspešnému uchádzačovi bude doručená po uzatvorení Rámcovej dohody od verejného obstarávateľa pečať na označenie stĺpikov požadovaným textom. Úspešný uchádzač po ukončení platnosti Rámcovej dohody doručí pečať späť na adresu sídla verejného obstarávateľa v lehote do 10 dní od písomnej žiadosti verejného obstarávateľa. |
Trnavský, Slovenská republika
2
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
68 596,00
55 769,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2025 10:07
10.11.2025 10:15
10.11.2025 10:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.11.2025 11:37 - Vstupná ponuka | 68 594,64 | € | Cena s DPH |
| 10.11.2025 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 388,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: