• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 11:35

Detail zákazky Z20256756

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2025 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2025 11:35

Základné údaje

Z20256756

OF-304800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11586481

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí

podpora, údržba, dátové úložisko, NetApp

  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí NetApp na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF570A od 01.01.2026 do 31.12.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NetApp EF570A ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úroveň SLA NetApp NBD Parts Replace and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia.
 2. Aktualizácie (support od výrobcu) dátových polí NetApp na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
Predĺženie podpory dátové úložisko NetApp EF280 od 01.01.2026 do 31.12.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NetApp EF280 ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úroveň SLA NetApp NBD Parts Replace and SW Subscription, Post Warranty, služba musí byť poskytovaná priamo výrobcom zariadenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
2. Platnosť obnovy dátových polí je od 1. 1. 2026 o 00:00:01 hod.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslaním na kontaktný email preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom NetApp s certifikáciou minimálne úrovne Approved. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie, supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku).
6. Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s Akceptačným protokolom.
7. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
8.  Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, bodov 2., 4. až 7. osobitných požiadaviek, bude Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
9. Za nedodanie tovaru v lehote dodania je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom nula celá päť stotín percenta) z celkovej ceny (fakturovanej ceny) za každý, aj začatý deň omeškania.
10. Zaplatenie zmluvnej pokuty alebo náhrady škody nezbavuje dodávateľa povinnosti dodať riadne plnenie. To neplatí, ak Objednávateľ v dôsledku omeškania dodávateľa využil svoje právo odstúpiť od zmluvy alebo zmluvy zanikla iným spôsobom.
11.Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
12.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2025 00:01 — 31.12.2025 23:59

1,00 v celom rozsahu

118 203,00

96 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2025 08:44

12.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 731
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2025 09:19 - Vstupná ponuka 118 067,70 € Cena s DPH
05.11.2025 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 118 067,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS