• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 16:30

Detail zákazky Z20256753

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 16:30

Základné údaje

Z20256753

OF-304819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563888

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné farebné tlačiarne A4/A3 + príslušenstvo

Tlačiareň, Laserová Tlačiareň,

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná farebná veľká tlačiareň A3/A4
Funkcia
Multifunkčná farebná tlačiareň KYOCERA TASKalfa MZ350ci alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná farebná veľká tlačiareň A3/A4 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozšírenie skeneru, DPI 600 x 600
Maximálne rozlíšenie pri tlači (čiernobiele) 1200 x 1200
Maximálne rozlíšenie pri tlači (farebne) 4800 x 1200
Rýchlosť čiernobielej tlače, str./min 35
Rýchlosť farebnej tlače, str./min 35
Rýchlosť duplexnej čiernobielej tlače, str./min 35
Rýchlosť obojstranného kopírovania, str./min 35
Maximálne zaťaženie. str./mesiac 100 000
Pamäť min. 4 GB
Technológia tlače Farebná laserová
Rozhranie tlačiarne USB 3.0 , LAN
Funkcie Zabezpečené tlačiarne, podpora mobilného tlačenia, možnosť spravovať zariadenie cez prehliadač
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu, do USB, do priečinka (foldera/ftp), OCR
Formáty súborov pre skenovanie TIFF, JPEG, XPS, OpenXPS, PDF, Searchable PDF
Formáty papiera A5, A4, A3, A6
Zásobníky súčasťou zariadenia/dodania Zásobník 1x do formátu A4 na min. 1500 sheets, 2x do formátu A4/A3 na min. 500 sheets, Spolu 3 zásobníky pre zariadenie, (napr. PF-7140 a PF-7150)
Súčasťou zariadenia Podávač originálov s obojstranným skenovaním na 320 listov (napr. DP-7160)
Súčasťou zariadenia Zošívací finišer na 1000 Listov (zošije 50 listov), napr. (DF-7120
Súčasťou zariadenia Prepojovacie kity/zariadenia pre fungovanie súčasti ( napr. AK-7110 )
Súčasťou zariadenia Dierovacia jednotka pre finisher, (napr. PH-7C)
Displej Farebný dotykový, min. veľkosť 10"
Hlučnosť Maximálne 55db
Firmware/softvare Zariadenie musí obsahovať najnovší SW/FW dostupný a kompatibilný pre daný model (napr. UG-52)
Iné OCR, funkcionalita na prevádzanie dokumentov do hľadatelných PDF/Excel ( napr. Scan ExtensionKit(A)  )
Iné Kompatibilita Windows 10/11
Podpora Secure print Card Authentication
Požadované parametre spĺňa Kyocera MZ3501ci, PF-7140, PF-7150, DP-7160, DF-7120, PH-7C, UG-52, AK-7110, Scan ExtensionKit(A),
Záruka 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane základnej inštalácie na mieste plnenia v rozsahu: vybalenie zariadenia, zostavenie zariadenia, oživenie, nastavenie a kontrola kvality tlače a skenovania
Všetky tovary musia byť dokázateľne nové a nepoužité
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Súčasťou dodania tovaru je dodací list a faktúra.
Faktúra musí obsahovať cenu s DPH a bez DPH a číslo zmluvy EKS.
Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa doručenia faktúry.
Verejný obstarávateľ požaduje oznámiť kontaktnej osobe dodanie tovaru minimálne 1 deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 1467/27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12.11.2025 09:00 — 12.12.2025 14:00

1,00 cena za kompletnú dodávku

14 583,90

11 856,83

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzatvorenia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2025 15:21

07.11.2025 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 33
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2025 07:40 - Vstupná ponuka 14 575,50 € Cena s DPH
07.11.2025 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 14 489,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS