• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 13:00

Detail zákazky Z20256734

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 13:00

Základné údaje

Z20256734

OF-304785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563842

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička konferenčná s podrúčkami

Drevená konferenčná stolička, čalúnená konferenčná stolička, masív

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička konferenčná s podrúčkami
Funkcia
Masívna čalúnená stolička s podrúčkami s pevnou kontštrukciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička konferenčná s podrúčkami kus 20
Oteruvzdornosť poťahu cyklus 120 000
Nosnosť stoličky kg 120
Hĺbka sedu mm 450 470
Šírka sedu mm 440 460
Výška sedu mm 450 470
Výška operadla od podlahy mm 960 980
Hmotnosť stoličky kg 6,5 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevná konštrukcia stoličky Buková konštrukcia - masív, morená v prevedení orech. Nohy spevnené troma priečkami. Pevné podrúčky.
Čalúnenie sedacej a operadlovej časti stoličky Kvalitná pevná poťahová látka tmavej červenej  farby, 100% polyester,  300 g/m2
Operadlo v hornej časti rozšírené, oblé, čalúnený stred operadla, operadlo spevnené horným širším dielom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia, v plnom funkčnom prevedení, nie v demonte.
Požaduje sa elektronicky preložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní kontaktnej osobe objednávateľa.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie funkčnej a technickej špecifikácie spolu s fotografiou, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
V návrhu bude uvedená aj presná kalkulácia ceny na mernú jednotku s uvedením ceny bez DPH a ceny s DPH. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Požaduje sa doložiť technický list látky na 120 000 martindale.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu/ údržbu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženou vizualizáciou jednotlivých položiek tento tovar neprevziať. V prípade, ak objednávateľ počas záručnej doby zistí, že tovar nemá vlastnosti uvedené v tejto zmluve, vzniká objednávateľovi nárok na vrátenie kúpnej ceny. Náklady s tým spojené budú uplatnené na ťarchu dodávateľa.
Ponúknutie a/alebo dodanie zariadenia, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného zariadenia toto neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET.
V prípade dodania tovaru kuriérom si objednávateľ vyhradzuje právo na potvrdenie prevzatia tovaru až po jeho skontrolovaní a vyložení na miesto plnenia.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo dodá tovar, ktorý nemá vlastnosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prijatia faktúry. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
Súčasťou faktúry bude dodací list alebo preberací protokol potvrdený zodpovednou osobou objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Paulínska 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.12.2025 14:00

1,00 balík

4 000,00

3 820,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2025 11:21

07.11.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 13:30 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH
05.11.2025 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 252,03 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS