00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Aktualizácie (support od výrobcu) zálohovacieho softvéru
support od výrobcu
Služba, Tovar
|
1. Aktuallizácie (support) od výrobcu zálohovacieho softvéru - Veeam na obdobie od 1. 1. 2026 do 31. 12. 2028 (36 mesiacov)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Aktuallizácie (support) od výrobcu zálohovacieho softvéru |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Data Platform Advanced Standard od 1.1. 2026 do 31. 12. 2028 | ks | 50 | ||
| Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Data Platform Advanced Enterprise od 1. 1. 2026 do 31. 12. 2028 | ks | 24 |
| Názov |
| 1. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa. |
| 2. Platnosť obnovy licencií je od 1. 1. 2026 o 00:00:01 hod. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 4. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslaním na kontaktný e-mail Objednávateľa kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru) v slovenskom alebo českom jazyku. |
| 5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslaním na kontaktný email preukáže, že je certifikovaným obchodným a servisným partnerom Veeam s certifikáciou GOLD pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky v slovenskom alebo českom jazyku. |
| 6. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od aktualizácie supportu. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky, ani zálohy. |
| 7. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 2.,4. až 6. osobitných požiadaviek a nedodržanie požadovaných vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
| 8. Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky, ktorý nezodpovedá zmluve a/alebo má zjavné vady. |
| 9. Objednávateľ má právo (nie však povinnosť) prevziať tovar aj s vadami, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru na účel určený alebo vyplývajúci zo zmluvy, inak na obvyklý účel. Ak sa Objednávateľ rozhodne tovar s takýmito vadami prevziať, uvedie vady tovaru, ktoré nebránia riadnemu užívaniu plnenia v dodacom liste spolu s primeranou lehotou pre odstránenie takýchto vád dohodnutou s dodávateľom, inak 15 dní. |
| 10. Za nedodanie tovaru v lehote dodania je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom nula celá päť stotín percenta) z celkovej ceny (fakturovanej ceny) za každý, aj začatý deň omeškania. |
| 11. Zaplatenie zmluvnej pokuty alebo náhrady škody nezbavuje dodávateľa povinnosti dodať riadne plnenie. To neplatí, ak Objednávateľ v dôsledku omeškania dodávateľa využil svoje právo odstúpiť od zmluvy alebo zmluvy zanikla iným spôsobom. |
| 12. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený preberací protokol/dodací list. |
| 13. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
17.11.2025 00:01 — 31.12.2025 23:59
1,00 v celom rozsahu
128 535,00
104 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2025 12:49
10.11.2025 13:00
10.11.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.11.2025 14:51 - Vstupná ponuka | 128 498,10 | € | Cena s DPH |
| 10.11.2025 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 127 274,25 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: