• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 12:15

Detail zákazky Z20256731

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2025 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 12:15

Základné údaje

Z20256731

OF-303753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579730

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby do dávkovačov TORK

papierové utierky, toaletný papier, tekuté mydlo, podložky na lôžka

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby do dávkovačov TORK
Funkcia
Zabezpečenie náplní do zásobníkov TORK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické - alebo ekvivalent ks 420
Tork Premium tekuté mydlo jemné - alebo ekvivalent ks 420
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo - alebo ekvivalent ks 2340
Tork Advanced podložky na lôžka - alebo ekvivalent ks 540
Tork Advanced papierové utierky v kotúči - alebo ekvivalent ks 2502
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 - alebo ekvivalent balenie 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tork Premium tekuté mydlo extra hygienické katal. č. 420810, 1l  = 1 000 dávok
Tork Premium tekuté mydlo jemné katal. č. 421501, 1l  = 1 000 dávok
Tork Advanced toaletný papier - Mini Jumbo katal. č.120231, počet vrstiev: 2; rozmery: 9,4 x 18,8 cm; dĺžka kotúča:170 m; počet útržkov: 850
Tork Advanced podložky na lôžka katal. č.124259; počet vrstiev: 2; rozmery: 59 x 13,2 cm;  dĺžka kotúča: 50 m; počet útržkov: 132
Tork Advanced papierové utierky v kotúči katal. č. 290067; počet vrstiev: 2; rozmery: 21x19 cm;  dĺžka kotúča: 150 m; počet útržkov: 600
Tork Premium utierky Interfold Soft H2 katal. č.100289; počet vrstiev: 2; rozmery: 13 x 8,5 x 21,2 cm - 150 útržkov v balíčku; veľkosť útržku 21,2 x 25,5 cm -  21 balíčkov v balení
Originálne balenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné riešenie - pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z., o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou ,
pri dodávke rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné riešenie, ktoré je svojim funkčnými a technickými parametrami rovnaké alebo lepšie v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, čo je povinný preukázať."
Objednávateľ požaduje od dodávateľa po uzatvorení zmluvy predloženie vzoriek tovaru a požadovaných certifikátov do 7 dní. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak kupujúci vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky  , rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za MJ v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH)  a cena celkom bez DPH, s DPH. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď  doručená druhej zmluvnej strane.
Podmienkou dodávania predmetných výrobkov je dodanie presne vyšpecifikovaných výrobkov vrátane opravy dávkovačov používaných u odberateľa. Túto podmienku požadujeme zahrnúť do ceny dodávaných výrobkov.
Predmet zákazky bude dodaný priebežne, v pracovných dňoch od 07:00 hod do 13:00 hod, podľa požiadavky obstarávateľa, ktorá bude zadávaná e-mailom alebo telefonicky. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy.
Ak sa pri preberaní tovaru zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácie zadanej kupujúcim, kupujúci si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať.
Požadujeme originálne balenia. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby resp. zhotoviteľ diela  (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa  § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku alebo časť pohľadávky predávajúceho voči kupujúcemu, ktorý je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti - špecializovanou nemocnicou podľa § 7 ods. 4 písm. a) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zároveň príspevkovou organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, predávajúci nemôže bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho
zabezpečiť ručením na základe písomnej dohody medzi predávajúcim a tým, kto sa má stať ručiteľom (§ 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z.); právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky predávajúceho zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s kupujúcim podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

31 812,00

31 812,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2025 10:43

11.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 57
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 10:57 - Vstupná ponuka 31 812,00 € Cena bez DPH
10.11.2025 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka 27 220,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS