• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 14:42
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 15:50

Detail zákazky Z20256707

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 14:42
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 15:50

Základné údaje

Z20256707

OF-304782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563814

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Černyševského 50, Bratislava, 85101, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v kategórii maloodber a zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberných miest odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM- ČOM.: 4101453924,POD KSPPDIS000130020019, S Stromová 1, 831 01 Bratislava. MWh 445,90
3. OM - ČOM.: 4100011565, POD: SKSPPDIS000110106998, Černyševského 27, 851 01 Bratislava. MWh 171,60
6. OM - ČOM.: 410143440, POD: SKSPPDIS010710000397, Štefánikovo nábrežie 40,97401 Banská Bystrica. MWh 30,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy  je pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.01.2026 00:00 hod. do 31.12.2026 do 24:00 hod.
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie 6 mesiacov na odberných miestach č. 1 až č. 3 je  647,5 MWh.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do  miesta plnenia t.j. odberných miest č. 1 až č. 3 odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje:
Zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa na uvedených adresách odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite, a čase dodania zemného plynu za OM odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku Úradu pre reguláciu sieťových odvetví ( ÚRSO) č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov a ostatné platné právne predpisy SR, ktorými sa ustanovujú pravidlá fungovania vnútorného trhu s plynom.
Dodať dohodnuté celkové množstvo zemného plynu.
Zabezpečiť dohodnuté množstvo pre OM odberateľa.
Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, pre fakturáciu budú použité zmluvne dohodnuté jednotkové ceny.
Množstvo odobratého plynu je predpokladané, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu, ktoré bude v tolerancii odberu +/- 20%. (minimálna spotreba vo výške 80% predpokladanej spotreby a maximálna spotreba vo výške 120% predpokladanej spotreby). V prípade spotreby mimo tolerancie, budú účtované sankcie na základe dohody zmluvných strán.
Odberateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zmluvy ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zmluvy.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, b) vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, c) nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zmluvy sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa.
Odberateľ požaduje, aby pre odberné miesta č. 1, 2, a 3  bola mesačne vystavovaná jedna zálohová faktúra s jednou ročnou vyúčtovacou faktúrou, čiže spolu 3 zálohové faktúry a 1 vyúčtovacia faktúra pre všetky odberné miesta.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi v papierovej forme. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacích faktúr budú namerané množstvá oznámené dodávateľovi zo strany PDS.
Faktúry musia byť odberateľovi doručené do 10 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia odberateľovi. Vyúčtovacie faktúry musia byť odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musia obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia,, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou odberateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zmluvy s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zmluvy a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zmluvy, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zmluvy, tak je odberateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII. bodu 18.2 písm. a) OPEP od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že kúpna zmluva, OPEP a jej príloha č. 1 OUPDPE majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) dodávateľa.
Do 5 pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS  predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
Doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy).
Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň,  distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek (príloha č. 2 uzatvorenej zmluvy).
Rozpis mesačných zálohových platieb (preddavkov) pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním (príloha č. 3 uzatvorenej zmluvy).
Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko , titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo,e-mailovú adresu (príloha č. 4 uzatvorenej zmluvy).
Dodávateľ je povinný doručiť na odberateľovu adresu požadované doklady v uzatvorenej obálke označenej „Neotvárať - plyn 2026“.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s čl. XVIII. bod 18.2, písm. a) OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v čl. XII. bod 12.2 OPEP, ako aj porušenie povinností podľa čl. IV. bodu 4.6. OUPDEP.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj: a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu, b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ má právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII.bod 18.2 písm. a) OPEP.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Množstvo odobratého plynu je predpokladané, v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu, ktoré bude v tolerancii odberu +/- 20%. (minimálna spotreba vo výške 80% predpokladanej spotreby a maximálna spotreba vo výške 120% predpokladanej spotreby). V prípade spotreby mimo tolerancie, budú účtované sankcie na základe dohody zmluvných strán.
Navrhnutá hodnota Tolerancia odberu +/- 10 %. Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*0,003€/kWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*0,003€/kWh.

Je potrebné vopred zadefinovať poplatok za prečerpanie a nedočerpanie množstva, nakoľko dodávateľ na základe výsledku verejného obstarávania pre Vás zabezpečí požadované množstvo plynu za uvedenú cenu, na obdobie stanovené vo verejnom obstarávaní. Z dôvodu rýchlo sa meniacej situácie na trhu s cenami zemného plynu vám nevieme poskytnúť väčšiu toleranciu odberu ako +/-10%.

Názov
Pôvodná hodnota Faktúry musia byť odberateľovi doručené do 10 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia odberateľovi. Vyúčtovacie faktúry musia byť odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musia obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia,, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Navrhnutá hodnota Faktúry musia byť odberateľovi doručené do 10 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúr je 14 dní od doručenia odberateľovi. Vyúčtovacie faktúry musia byť odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúry musia spĺňať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musia obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia,, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.

Požadujeme zmeniť na štandardnú splatnosť faktúr 14 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Černyševského 50, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 01.01.2027 00:00

1,00 sada

86 388,23

70 243,33

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2025 14:48

07.11.2025 14:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 14:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 55
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2025 11:26 - Vstupná ponuka 86 100,00 € Cena s DPH
07.11.2025 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 81 570,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS