• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 10:40

Detail zákazky Z20256705

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 10:40

Základné údaje

Z20256705

OF-304176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563890

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava all in one

Počítačová zostava, all in one

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava all in one
Funkcia
Počítačová zostava all in one
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítačová zostava all in one ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítačová zostava all in one s integrovaným 27" displejom (uhlopriečka 68,6 cm), technológia IPS LED, matný povrch, rozlíšenie 2560 × 1440 bodov, jas 250 nitov, pokrytie farieb nad 99% sRGB, výškovo nastaviteľný stojan – rozsah 130 mm, možnosť náklonu monitora +18° až -5°, procesor procesor BNCH-49030b, operačná pamäť 64 GB DDR5-5600 MHz v dvoch moduloch 2×32 GB SO-DIMM, obsadené všetky sloty, dual-channel, žiadna rozšíriteľnosť RAM ďalším modulom, interný SSD disk typu M.2 PCIe NVMe, kapacita 2 TB, žiadne iné úložisko ani možnosť pripojenia SATA 2.5", bez DVD mechaniky, Minimálne technické požiadavky
grafická karta grafická karta PassMark G3D Mark: 10 087, dedikovaná, nie zdieľaná, operačný systém Windows 11 Pro 64-bit v slovenskej verzii, bezdrôtová klávesnica a myš s USB prijímačom a slovenským rozložením klávesnice, záruka 5Y Active Care NBD ONS DMR DT HW Supp, kamera 5 MP s infračerveným snímačom, podpora Windows Hello a mikrofony na prednej strane, zvuk cez 2× 5 W reproduktory Bang & Olufsen, čítačka odtlačkov prstov, TPM 2.0 čip, WiFi 6E (802.11ax),
Bluetooth 5.2, podpora MU-MIMO, porty: vzadu 4× USB 3.2 Gen1, 1× USB-C 3.2 Gen2, LAN RJ45 1 Gbit, HDMI vstup (nie výstup), DisplayPort výstup, vpredu/na boku 1× USB 3.2 Gen1, 1× USB-C 3.2 Gen2, analógový audio vstup/výstup (combo jack), interný zdroj 280 W s účinnosťou aspoň 90%, rozmery 614 × 599 × 247 mm, hmotnosť 10,88 kg, povrch kovový strieborný, integrovaný stojan so správou káblov, súčasťou aj držiak na monitor – na stôl, s priechodom cez stôl,
pre monitor vo veľkosti 17 až 35", max. zaťaženie 30 kg, náklon +/- 45°, natočenie 180°, rotácia 180°, VESA prichytenie 100 × 100 a 75 × 75 mm, kĺbový, sklopný a s plynovou pružinou, čierna farba (APW-EGARD50B), privacy shutter na kameru, softvér HP Support Assistant.VESA 100×100 (cez HP VESA plate).
Danej špecifikácii vyhovuje napr. zostava HP EliteOne 870 G9 + 5Y Active Care NBD ONS DMR + Ergo D50B Heavy Duty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry je 60 dní.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
Faktúra a dodací list musí obsahovať okrem náležitostí faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných právnych predpisov, aj nasledovné: a) Názov a číslo zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania; b) Názov projektu: „Matching“ granty ku zdrojom získaným od súkromného sektora v rámci výskumnej spolupráce_UNIZA_2; c) Kód projektu: 09I02-03-V02-00022.
Predmet zmluvy je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, preto sa predávajúci zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením zákazky a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám.
Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, keď proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany inštitúcie sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola kupujúcemu doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania.
Oprávnenými osobami sú najmä: a) Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b) Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c) Národná implementačná a koordinačná autorita, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR, g) Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO), n) Úrad pre verejné obstarávanie, a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov.
Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku kontroly procesu verejného obstarávania.
K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odovzdania a prevzatia.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra cestnej a mestskej dopravy, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.11.2025 08:00 — 30.01.2026 14:00

20,00 ks

48 200,00

48 200,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2025 15:11

07.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 77
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2025 11:20 - Vstupná ponuka 48 200,00 € Cena bez DPH
06.11.2025 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 47 920,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS