30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Kurz vodičov ADR
kurz, ADR, vodič ADR
Služba
|
1. Kurz vodičov ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnovovací kurz vodičov vozidiel prepravujúcich nebezpečné veci podľa ADR rozšírený o prepravu v cisternách |
| Základný kurz vodičov vozidiel prepravujúcich nebezpečné veci podľa ADR rozšírený o prepravu v cisternách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obnovovací kurz vodičov vozidiel prepravujúcich nebezpečné veci podľa ADR rozšírený o prepravu v cisternách | osoba | 5 | ||
| Základný kurz vodičov vozidiel prepravujúcich nebezpečné veci podľa ADR rozšírený o prepravu v cisternách | osoba | 1 |
| Názov |
| Miesto konania kurzu územie SR do 28.11.2025. |
| Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli vystavené do 7 dní po skončení kurzu a aby boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
| Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že prihlásenie účastníka do predmetného kurzu je právom, nie však povinnosťou Objednávateľa. |
| Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí a zapožičia potrebný školiaci materiál, poskytne priestory a všetky potrebné pomôcky a potreby na vykonanie kurzu. Dodávateľ zabezpečí záverečnú skúšku (ak je potrebná) a vydanie certifikátu (potvrdenia, prípadne iného preukazu) o absolvovaní kurzu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
11.11.2025 12:15 — 15.12.2025 12:15
1,00 zákazka
1 500,00
1 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2025 12:18
07.11.2025 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.11.2025 08:37 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
| 07.11.2025 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 499,97 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: