30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Opravy autobusov
servisná prehliadka, autobus, IVECO, oprava, údržba
Služba
|
1. Oprava a údržba autobusu AUTOBUS VEĽKÝ IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, rok výroby: 2009
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie servisnej prehliadky vrátane výmeny filtrov a prevádzkových kvapalín. |
| Výmena 40L predpísaného motorového oleja |
| Výmena olejového filtra |
| Výmena palivového filtra |
| Výmena filtra AdBlue |
| Výmena filtra vysúšača vzduchu |
| Výmena palivového filtra k nezávislému kúreniu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vozidiel | KS | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ vozidla | AUTOBUS VEĽKÝ IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M |
| Označenie typu | SFR160/12,0M |
| VIN | VNESFR1600M007047 |
| Rok výroby | 2009 |
| Stav tachometra | 409 887 km |
| Servisné prehliadky | vykonávané 1x za rok, posledná bola vykonaná 6.11.2025 |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Vykonanie jednotlivých úkonov bude realizované v autorizovanom servise. Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis autobusov IVECO. |
| Požaduje sa používať originálne náhradné diely. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom). |
| Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane: DPH, montáže, kontroly, administratívnych úkonov, originálnych náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní technickej kontroly do prevádzkovej dokumentácie. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
| Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.11.2025 13:00 — 19.11.2025 13:00
1,00 služba
1 161,06
943,95
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2025 13:46
11.11.2025 11:57
11.11.2025 12:12
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.11.2025 23:16 - Vstupná ponuka | 1 161,06 | € | Cena s DPH |
| 03.11.2025 23:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 161,06 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: