• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 12:50

Detail zákazky Z20256685

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2025 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2025 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2025 12:50

Základné údaje

Z20256685

OF-303958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11579742

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy autobusov

servisná prehliadka, autobus, IVECO, oprava, údržba

  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba autobusu AUTOBUS VEĽKÝ IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, rok výroby: 2009
Funkcia
Vykonanie servisnej prehliadky vrátane výmeny filtrov a prevádzkových kvapalín.
Výmena 40L predpísaného motorového oleja
Výmena olejového filtra
Výmena palivového filtra
Výmena filtra AdBlue
Výmena filtra vysúšača vzduchu
Výmena palivového filtra k nezávislému kúreniu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet vozidiel KS 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ vozidla AUTOBUS VEĽKÝ IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
Označenie typu SFR160/12,0M
VIN VNESFR1600M007047
Rok výroby 2009
Stav tachometra 409 887 km
Servisné prehliadky vykonávané 1x za rok, posledná bola vykonaná 6.11.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Vykonanie jednotlivých úkonov bude realizované v autorizovanom servise. Dodávateľ je povinný predložiť osvedčenie o oprávnení poskytovať autorizovaný servis autobusov IVECO.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom).
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane: DPH, montáže, kontroly, administratívnych úkonov, originálnych náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní technickej kontroly do prevádzkovej dokumentácie.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.11.2025 13:00 — 19.11.2025 13:00

1,00 služba

1 161,06

943,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2025 13:46

11.11.2025 11:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2025 12:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 23:16 - Vstupná ponuka 1 161,06 € Cena s DPH
03.11.2025 23:16 - Najvýhodnejšia ponuka 1 161,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS