• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 12:05

Detail zákazky Z20256669

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2025 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2025 12:05

Základné údaje

Z20256669

OF-304732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11558008

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

56175345

ODIMON s. r. o.

Vajnorská 56/46, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - PIO jednotlivca

pláštenka ochranná jednorazová

  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pláštenka ochranná jednorazová
Funkcia
Pláštenka ochranná jednorazová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pláštenka ochranná jednorazová spr 328
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pláštenka ochranná jednorazová: Je vyrobená z fólie druh 2546 na báze EVA a PE technológií VF zvarovanie a u návlekov na obuv aj technológiou lepenia. Rukavice sú vyrábané technológiou tepelného zvarovania.
- Pláštenka sa vyrába v prírodnej farbe ( mierny mliečny zákal).
- Hrúbka 0,108 mm± 0,018 mm podľa PN 4524/96
- Pevnosť v ťahu pri pretrhnutí minimálne 11 MPa ČSN EN ISO 527-1 a 3, skúšobné teleso typ 2 , rýchlosť 250 mm/min
- Predĺženie pri pretrhnutí minimálne 360% - podľa ČSN EN ISO 527 -1 a 3, skúšobné teleso typ 2 rýchlosť 250 mm/min
- Pevnosť zvaru (švu) fólie minimálne 7 N/15mm ČSN EN ISO 527-1 a 3, skúšobné teleso typ 2 , rýchlosť 300 mm/min
- Odolnosť proti nárazu pri voľnom páde úderom ČSN EN ISO 7765-1 minimálne     110 g
- Ochranné vlastnosti základného materiálu (fólia pre pláštenku, rukavice, návleky na obuv) proti úniku Yperitu podľa metódy MIKROTEST (RDY) min. 20 minút
- Odolnosť proti vplyvom okolia pláštenky – počas doby používania je odolná proti vode, slnečnému žiareniu a mrazu (-30°C), vlhkosti, prachu, piesku, inovati a plesní.
- Pláštenka sa skladá z častí: pláštenka s kapucňou, pár rukavíc, pár prezúvok s protišmykovou úpravou chodidlovej časti, viď príloha.
- Pláštenka nie je odolná proti priamemu plameňu, mechanickému poškodeniu (roztrhnutie o ostré predmety).
Maximálna hmotnosť pláštenky: 970 g
Objem pláštenky v zloženom stave maximálne 1,75 dm3
Označenie na papierovej etikete vloženej do PE vrecka: Etiketou s rozmermi 70 mm x 70mm ± 5 mm s údajmi: výrobca, veľkosť, materiálové zloženie, symboly ošetrovania, vyrobené pre OS SR
Značenie výrobkov a balenie: Každý kus je balený v PE/LDPE vrecku, ktoré je označené lepiacou etiketou s nasledovnými údajmi: názov výrobcu/distribútora, mesiac a rok výroby, materiálové zloženie, pracie a ošetrovacie symboly.
- V každom vrecku je vložený samostatný návod na údržbu s ošetrovacími symbolmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, rok výroby 2025, ktorý musí byť uvedený priamo na visačke výrobku (nie na etikete priloženej v obale), zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Dodávateľ jednotlivé druhy tovaru označí na etiketách názvom tovaru, výrobcom tovaru vrátane materiálového zloženia a roku výroby.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Pokiaľ sa objednávateľ v požiadavkách na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvoláva alebo poukazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými, resp. lepšími/vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Objednávateľ požaduje na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom vyhotovenú vzorku uvedenú v položke 1. v termíne do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení vzorky objednávateľom, je možné dodávateľom dodať kompletne požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí byť identický s odsúhlasenou vzorkou tovaru. Dodávateľom predložená vzorka je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o počet predložených vzoriek.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť  30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy buď čiastkovým plnením alebo naraz jedným dodaním.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.11.2025 07:00 — 14.11.2025 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

90 866,79

73 875,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2025 09:23

06.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 09:47 - Vstupná ponuka 90 854,69 € Cena s DPH
03.11.2025 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 90 847,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS