• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 10:15

Detail zákazky Z20256663

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2025 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2025 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2025 10:15

Základné údaje

Z20256663

OF-304753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11563812

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35929944

Slovak Direct spol. s r.o.

Nové Záhrady I/11, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čipové karty a príslušenstvo

čipová karta, duálna

  • 22455000-4 - Identifikačné karty
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30162000-2 - Smart (inteligentné) karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Duálna čipová karta
Funkcia
identifikačná karta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka karty mm 85,60
výška karty mm 54,00
hrúbka karty mm 0,76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
duálna, plastová čipová karta osadená kontaktným a bezkontaktným čipom so zabudovaným bezpečnostným kontrolérom pre asymetrickú kryptografiu a generátorom náhod. čísel, spĺňajúca najvyššie požiadavky na ochranu dát, možnosť aktívnej aj pasívnej ochrany uložených dát a kryptografických kľúčov
Kontaktný čip s multifunkčným operačným systémom CardOS V5.0 (Infineon SLE78CFX3000P M4.8), modul neinicializovaný
Bezkontaktný čip TEMIC 5577, 26 bit
Vyhovujúca štandardu ISO 7810 vo formáte ID-1
Farba karty biela
Povrch karty musí umožňovať potlač
Certifikácia Národným bezpečnostným úradom SR v rozsahu - Certifikovaný SSC produkt jednoúčelový alebo viacúčelový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 2 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list
V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru
Objednávateľ požaduje vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 1 deň pred jeho dodaním. Požaduje sa doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12.11.2025 08:44 — 15.12.2025 08:44

5 475,00 ks

24 916,73

20 257,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2025 10:47

07.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 480
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2025 12:37 - Vstupná ponuka 24 916,73 € Cena s DPH
07.11.2025 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 24 915,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS