• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 11:50

Detail zákazky Z20256627

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2025 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2025 11:50

Základné údaje

Z20256627

OF-304710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11550703

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36031143

Ultraining s.r.o.

Skubínska 13, Banská Bystrica, 97409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové a rekreačné vybavenie

šport, športové vybavenie, rotoped, rotoped vzduchový, airbike

  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veslársky trenažér Concept2 RowErg - vyšší model
Funkcia
Veslársky trenažér Concept2 RowErg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veslársky trenažér Concept2 RowErg - množstvo ks 1
Celková dĺžka trenažéra cm 244
Šírka trenažéra cm 61
Hmotnosť trenažéra kg 31
Výška sedadla cm 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie monitora dve batérie LR20 (počas tréningu monitor čerpá energiu z rotujúceho zotrvačníka, aby sa predĺžila životnosť batérie)
Rameno monitora ABS plast, otočné čapy pre nastavenie výšky monitora, nastaviť sa dá aj uhol monitora
monitor výkonnostný monitor PM5 s menu v slovenskom jazyku
servis musí byť zabezpečené
 2. Posilňovací trenažér Concept2 StrengthErg
Funkcia
Concept2 StrengthErg je kompaktný, multifunkčný posilňovací trenažér.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posilňovací trenažér Concept2 StrengthErg ks 1
Celková dĺžka trenažéra: cm 154
Hmotnosť trenažéra: kg 41
Výška sedadla: cm 53
Dĺžka koľajnice: cm 114
Maximálne zaťaženie trenažéra: kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka trenažéra: 61 cm (bez tlačnej tyče), 66 cm (s tlačnou tyčou)
Monitor: voliteľný monitor PM5
Napájanie monitora: dve batérie LR20 (počas tréningu monitor čerpá energiu z rotujúceho zotrvačníka, aby sa predĺžila životnosť batérie)
Konštrukcia trenažéra: hliník
servis musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:30 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.11.2025 10:45 — 03.12.2025 10:45

2,00 ks

2 758,00

2 758,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.10.2025 10:45

05.11.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 121
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2025 12:46 - Vstupná ponuka 2 758,00 € Cena bez DPH
03.11.2025 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 758,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS